Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 804767

Uporaba strategija učenja gramatike kod odraslih učenika u različitim stranim jezicima


Božinović, Nikolina; Perić Barbara
Uporaba strategija učenja gramatike kod odraslih učenika u različitim stranim jezicima // Word Across Cultures / Bratić, Vesna Vuković, Milica (ur.).
Podgorica: Institute of Foreign Languages, 2015. str. 116-128 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 804767 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uporaba strategija učenja gramatike kod odraslih učenika u različitim stranim jezicima
(The use of grammar learning strategies by adult learners in different foreign languages)

Autori
Božinović, Nikolina ; Perić Barbara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Word Across Cultures / Bratić, Vesna Vuković, Milica - Podgorica : Institute of Foreign Languages, 2015, 116-128

ISBN
978-86-85263-14-9

Skup
5th International Conference of the Institute of Foreign Languages - ICIFL 5

Mjesto i datum
Podgorica, Crna Gora, 12.06.2014. - 13.06.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
strategije učenja gramatike; univerzalne i specifične strategije; gramatička kompetencija
(grammar learning strategies; universal and specific strategies; grammatical competence)

Sažetak
Strategije učenja gramatike dio su općih strategija učenja stranoga jezika koje zauzimaju značajno mjesto u području usvajanja stranoga jezika. Ovo istraživanje bavi se strategijama učenja gramatike kojima se služe učenici dvaju različitih stranih jezika u hrvatskom obrazovnom kontekstu. Cilj je utvrditi razlike u zastupljenosti pojedinih skupina strategija učenja gramatike u dva različita strana jezika. Polazimo od pretpostavke da učenici inicijalno razvijaju određene strategije kojima su se već ranije koristili za učenje gramatike nekog stranog jezika, a koje kasnije prenose i nadograđuju pri učenju novoga stranoga jezika. Ispitali smo 150 studenata u različitim visokoškolskim ustanovama koji uče njemački i španjolski kao strani jezik. Uporaba strategija učenja gramatike izmjerena je strukturiranim upitnikom za mjerenje uporabe strategija učenja gramatike (Božinović, 2012). Rezultati su pokazali da postoje razlike u uporabi strategija učenja gramatike u njemačkome i španjolskome jeziku. Glotodidaktičke implikacije ovoga istraživanja ukazuju na učinkovitost sustavnog poučavanja strategija učenja gramatike koje može olakšati proces usvajanja gramatičkih struktura stranoga jezika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Barbara Perić (autor)

Avatar Url Nikolina Božinović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Božinović, Nikolina; Perić Barbara
Uporaba strategija učenja gramatike kod odraslih učenika u različitim stranim jezicima // Word Across Cultures / Bratić, Vesna Vuković, Milica (ur.).
Podgorica: Institute of Foreign Languages, 2015. str. 116-128 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Božinović, N. & Perić Barbara (2015) Uporaba strategija učenja gramatike kod odraslih učenika u različitim stranim jezicima. U: Bratić, Vesna Vuković, Milica (ur.)Word Across Cultures.
@article{article, author = {Bo\v{z}inovi\'{c}, Nikolina}, year = {2015}, pages = {116-128}, keywords = {strategije u\v{c}enja gramatike, univerzalne i specifi\v{c}ne strategije, gramati\v{c}ka kompetencija}, isbn = {978-86-85263-14-9}, title = {Uporaba strategija u\v{c}enja gramatike kod odraslih u\v{c}enika u razli\v{c}itim stranim jezicima}, keyword = {strategije u\v{c}enja gramatike, univerzalne i specifi\v{c}ne strategije, gramati\v{c}ka kompetencija}, publisher = {Institute of Foreign Languages}, publisherplace = {Podgorica, Crna Gora} }
@article{article, author = {Bo\v{z}inovi\'{c}, Nikolina}, year = {2015}, pages = {116-128}, keywords = {grammar learning strategies, universal and specific strategies, grammatical competence}, isbn = {978-86-85263-14-9}, title = {The use of grammar learning strategies by adult learners in different foreign languages}, keyword = {grammar learning strategies, universal and specific strategies, grammatical competence}, publisher = {Institute of Foreign Languages}, publisherplace = {Podgorica, Crna Gora} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font