Pregled bibliografske jedinice broj: 80433
Upravljanje znanjem, marketing i maloprodaja
Upravljanje znanjem, marketing i maloprodaja // Suvremena trgovina, 27 (2002), 4-5; 116-117 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, ostalo)
CROSBI ID: 80433 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje znanjem, marketing i maloprodaja
Autori
Segetlija, Zdenko
Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 27
(2002), 4-5;
116-117
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, ostalo
Ključne riječi
znanje; informacijska tehnologija; upravljanje znanjem; marketing
(-)
Sažetak
Suvremeni marketing vezan je uz nove koncepcije menadžmenta, koje se temelje na razvoju informacijskih tehnologija. Za maloprodajna je poduzeća važna spoznaja da se upravljanje znanjem (Knowledge Management - KM) razvijalo od unutarnje orijentacije na proizvodnost, preko orijentacije na kupce pa sve do orijentacije na interakciju s kupcima i dalje na orijentaciju na kupce kao nositelje određenih spoznaja. Suvremeni maloprodavači mnoge probleme implementacije marketinga obuhvaćaju primjenom koncepta cjelovitog upravljanja kvalitetom (TQM - Total Qualitiy management) i spomenutoga koncepta upravljanja znanjem (KM).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- CODEN SUTREE