Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 80433

Upravljanje znanjem, marketing i maloprodaja


Segetlija, Zdenko
Upravljanje znanjem, marketing i maloprodaja // Suvremena trgovina, 27 (2002), 4-5; 116-117 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, ostalo)


CROSBI ID: 80433 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje znanjem, marketing i maloprodaja

Autori
Segetlija, Zdenko

Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 27 (2002), 4-5; 116-117

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, ostalo

Ključne riječi
znanje; informacijska tehnologija; upravljanje znanjem; marketing
(-)

Sažetak
Suvremeni marketing vezan je uz nove koncepcije menadžmenta, koje se temelje na razvoju informacijskih tehnologija. Za maloprodajna je poduzeća važna spoznaja da se upravljanje znanjem (Knowledge Management - KM) razvijalo od unutarnje orijentacije na proizvodnost, preko orijentacije na kupce pa sve do orijentacije na interakciju s kupcima i dalje na orijentaciju na kupce kao nositelje određenih spoznaja. Suvremeni maloprodavači mnoge probleme implementacije marketinga obuhvaćaju primjenom koncepta cjelovitog upravljanja kvalitetom (TQM - Total Qualitiy management) i spomenutoga koncepta upravljanja znanjem (KM).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0010015

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Zdenko Segetlija (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Segetlija, Zdenko
Upravljanje znanjem, marketing i maloprodaja // Suvremena trgovina, 27 (2002), 4-5; 116-117 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, ostalo)
Segetlija, Z. (2002) Upravljanje znanjem, marketing i maloprodaja. Suvremena trgovina, 27 (4-5), 116-117.
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {2002}, pages = {116-117}, keywords = {znanje, informacijska tehnologija, upravljanje znanjem, marketing}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {27}, number = {4-5}, issn = {1330-0180}, title = {Upravljanje znanjem, marketing i maloprodaja}, keyword = {znanje, informacijska tehnologija, upravljanje znanjem, marketing} }
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {2002}, pages = {116-117}, keywords = {-}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {27}, number = {4-5}, issn = {1330-0180}, title = {-}, keyword = {-} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • CODEN SUTREE





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font