Pregled bibliografske jedinice broj: 803800
(Ne)moć građanskog odgoja i obrazovanja: objedinjeni izvještaj o učincima eksperimentalne provedbe kurikuluma građanskog odgoja i obrazovanja u 12 osnovnih i srednjih škola (2012./2013.)
(Ne)moć građanskog odgoja i obrazovanja: objedinjeni izvještaj o učincima eksperimentalne provedbe kurikuluma građanskog odgoja i obrazovanja u 12 osnovnih i srednjih škola (2012./2013.). Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2016 (monografija)
CROSBI ID: 803800 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
(Ne)moć građanskog odgoja i obrazovanja: objedinjeni izvještaj o učincima eksperimentalne provedbe kurikuluma građanskog odgoja i obrazovanja u 12 osnovnih i srednjih škola (2012./2013.)
(Citizenship Education Power(lessness): The Conjoint Monitoring and Evaluation Report on Pilot-implementation of the Citizenship Education Curriculum in 12 Primary and Secondary Schools (2012/2013))
Autori
Spajić-Vrkaš, Vedrana ; (suradnici: ; Elezović, Ines ; Rukavina, Izvor ; Pažur, Monika ; Vahtar, Dorijan ; Čehulić, Mateja ; )
Ostali urednici
Ines Elezović
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja
Grad
Zagreb
Godina
2016
Stranica
284
ISBN
9789537556518
Ključne riječi
kurikulum građanskog odgoja i obrazovanja ; eksperimentalna provedba ; praćenje i vrednovanje ; istraživanje ; Hrvatska
(citizenship education curriculum ; pilot-implementation ; monitoring and evaluation ; research ; Croatia)
Sažetak
Projekt praćenja i vrednovanja eksperimentalne provedbe kurikuluma Građanskoga odgoja i obrazovanja provodio se od kolovoza 2012. do kolovoza 2014. godine u osam osnovnih i četiri srednje škole. Polovicu tih škola koordinirali su Centar za mirovne studije, Mreža mladih Hrvatske i GONG, a polovicu Agencija za odgoj i obrazovanje. U ovome se izvješću prikazuju rezultati praćenja i vrednovanja eksperimentalne provedbe kurikuluma u svih 12 škola tijekom školske godine 2012./2013.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Politologija, Sociologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb,
Nacionalni centar
Profili:
Mateja Čehulić
(autor)
Izvor Rukavina
(autor)
Vedrana Spajić-Vrkaš
(autor)
Monika Pažur
(autor)
Dorijan Vahtar
(autor)