Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 803800

(Ne)moć građanskog odgoja i obrazovanja: objedinjeni izvještaj o učincima eksperimentalne provedbe kurikuluma građanskog odgoja i obrazovanja u 12 osnovnih i srednjih škola (2012./2013.)


Spajić-Vrkaš, Vedrana; (suradnici:; Elezović, Ines; Rukavina, Izvor; Pažur, Monika; Vahtar, Dorijan; Čehulić, Mateja; )
(Ne)moć građanskog odgoja i obrazovanja: objedinjeni izvještaj o učincima eksperimentalne provedbe kurikuluma građanskog odgoja i obrazovanja u 12 osnovnih i srednjih škola (2012./2013.). Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2016 (monografija)


CROSBI ID: 803800 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
(Ne)moć građanskog odgoja i obrazovanja: objedinjeni izvještaj o učincima eksperimentalne provedbe kurikuluma građanskog odgoja i obrazovanja u 12 osnovnih i srednjih škola (2012./2013.)
(Citizenship Education Power(lessness): The Conjoint Monitoring and Evaluation Report on Pilot-implementation of the Citizenship Education Curriculum in 12 Primary and Secondary Schools (2012/2013))

Autori
Spajić-Vrkaš, Vedrana ; (suradnici: ; Elezović, Ines ; Rukavina, Izvor ; Pažur, Monika ; Vahtar, Dorijan ; Čehulić, Mateja ; )

Ostali urednici
Ines Elezović

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja

Grad
Zagreb

Godina
2016

Stranica
284

ISBN
9789537556518

Ključne riječi
kurikulum građanskog odgoja i obrazovanja ; eksperimentalna provedba ; praćenje i vrednovanje ; istraživanje ; Hrvatska
(citizenship education curriculum ; pilot-implementation ; monitoring and evaluation ; research ; Croatia)

Sažetak
Projekt praćenja i vrednovanja eksperimentalne provedbe kurikuluma Građanskoga odgoja i obrazovanja provodio se od kolovoza 2012. do kolovoza 2014. godine u osam osnovnih i četiri srednje škole. Polovicu tih škola koordinirali su Centar za mirovne studije, Mreža mladih Hrvatske i GONG, a polovicu Agencija za odgoj i obrazovanje. U ovome se izvješću prikazuju rezultati praćenja i vrednovanja eksperimentalne provedbe kurikuluma u svih 12 škola tijekom školske godine 2012./2013.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Politologija, Sociologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb,
Nacionalni centar

Citiraj ovu publikaciju:

Spajić-Vrkaš, Vedrana; (suradnici:; Elezović, Ines; Rukavina, Izvor; Pažur, Monika; Vahtar, Dorijan; Čehulić, Mateja; )
(Ne)moć građanskog odgoja i obrazovanja: objedinjeni izvještaj o učincima eksperimentalne provedbe kurikuluma građanskog odgoja i obrazovanja u 12 osnovnih i srednjih škola (2012./2013.). Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2016 (monografija)
Spajić-Vrkaš, V., (suradnici:, Elezović, I., Rukavina, I., Pažur, M., Vahtar, D., Čehulić, M. & ) (2016) (Ne)moć građanskog odgoja i obrazovanja: objedinjeni izvještaj o učincima eksperimentalne provedbe kurikuluma građanskog odgoja i obrazovanja u 12 osnovnih i srednjih škola (2012./2013.). Zagreb, Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja.
@book{book, author = {Spaji\'{c}-Vrka\v{s}, Vedrana and Elezovi\'{c}, Ines and Rukavina, Izvor and Pa\v{z}ur, Monika and Vahtar, Dorijan and \v{C}ehuli\'{c}, Mateja}, year = {2016}, pages = {284}, keywords = {kurikulum gra\djanskog odgoja i obrazovanja, eksperimentalna provedba, pra\'{c}enje i vrednovanje, istra\v{z}ivanje, Hrvatska}, isbn = {9789537556518}, title = {(Ne)mo\'{c} gra\djanskog odgoja i obrazovanja: objedinjeni izvje\v{s}taj o u\v{c}incima eksperimentalne provedbe kurikuluma gra\djanskog odgoja i obrazovanja u 12 osnovnih i srednjih \v{s}kola (2012./2013.)}, keyword = {kurikulum gra\djanskog odgoja i obrazovanja, eksperimentalna provedba, pra\'{c}enje i vrednovanje, istra\v{z}ivanje, Hrvatska}, publisher = {Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, author = {Spaji\'{c}-Vrka\v{s}, Vedrana and Elezovi\'{c}, Ines and Rukavina, Izvor and Pa\v{z}ur, Monika and Vahtar, Dorijan and \v{C}ehuli\'{c}, Mateja}, year = {2016}, pages = {284}, keywords = {citizenship education curriculum, pilot-implementation, monitoring and evaluation, research, Croatia}, isbn = {9789537556518}, title = {Citizenship Education Power(lessness): The Conjoint Monitoring and Evaluation Report on Pilot-implementation of the Citizenship Education Curriculum in 12 Primary and Secondary Schools (2012/2013)}, keyword = {citizenship education curriculum, pilot-implementation, monitoring and evaluation, research, Croatia}, publisher = {Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font