Pregled bibliografske jedinice broj: 802340
Društvena odgovornost i etika u marketingu hrane
Društvena odgovornost i etika u marketingu hrane, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Agronomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 802340 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Društvena odgovornost i etika u marketingu hrane
(Social responsibility and ethics in food marketing)
Autori
Čakija, Valentina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Agronomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
17.09
Godina
2015
Stranica
22
Mentor
Cerjak, Marija
Ključne riječi
marketing; društvena odgovornost; poslovna etika
(marketing; social responsibility; business ethics)
Sažetak
U radu je opisana važnost društvene odgovornosti i poslovne etike u marketingu. To su suvremene prakse koje primjenjuje sve veći broj poduzeća kako u svijetu tako i u Hrvatskoj – objašnjeni su sljedeći pojmovi: društveno odgovorno poslovanje, društveni marketing, poslovna etika i etički kodeks. Ukazano je i na pojavu korištenja neetičnih marketinških poruka s navedenim primjerima iz prakse.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija), Ekonomija