Pregled bibliografske jedinice broj: 802332
Ponuda vina u zagrebačkim ugostiteljskim objektima i zadovoljstvo potrošača tom ponudom
Ponuda vina u zagrebačkim ugostiteljskim objektima i zadovoljstvo potrošača tom ponudom, 2015., diplomski rad, Agronomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 802332 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ponuda vina u zagrebačkim ugostiteljskim objektima i zadovoljstvo potrošača tom ponudom
(Wine offer in Zagreb restaurants and consumers' satisfaction with that offer)
Autori
Linarić, Romana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Agronomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
30.09
Godina
2015
Stranica
36
Mentor
Cerjak, Marija
Ključne riječi
ponuda vina;; potrošači; vinska karta; ugostiteljski objekti; anketa; dubinski intervju
(wine offer; consumers; wine menu; restaurants; survey; in-depth interview)
Sažetak
Posljednjih godina Zagreb posjećuju brojni turisti sa zavidnom kulturom pijenja vina. Stalnim širenjem vinske kulture i sve zahtjevnijim konzumentima, vinska ponuda i prodaja na jedan se vrlo kreativan način razvija. Ponuda vina u ugostiteljskim objektima u Hrvatskoj je relativno ograničena. Tek manji broj ugostiteljskih objekata nudi širok asortiman vina, dok se ponuda većine ugostiteljskih objekata svodi na najviše desetak, često istih vina. Vina se uglavnom nude u buteljama, a znatno rjeđe se prodaju na čaše. Takav suženi izbor vinske karte ne može u dovoljnoj mjeri zadovoljiti potrošače /goste ugostiteljskih objekata što ih može odbiti od konzumacije vina. Hrvatska ima dobre pedološke i klimatske uvijete za proizvodnju grožđa i vina, a postignuta je i zavidna proizvodnja ne samo u količini već i u kvaliteti vina. Svrha i cilj ovog rada je istražiti ponudu vina, te analizirati prezentaciju i prodaju vina u zagrebačkim ugostiteljskim objektima, kao i zadovoljstvo potrošača tom ponudom. U svrhu ovog istraživanja korištene su metode anketiranja i dubinskog intervjuiranja. Anketiranjem su ispitani stavovi i mišljenja potrošača o ponudi vina u različitim ugostiteljskim objektima, dok su intervjuiranjem ispitani ugostitelji o čimbenicima koji utječu na odabir vina koja ulaze u ponudu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija