Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 802324

Uloga psiholoških čimbenika u prodaji pića


Fridrih, Antonela
Uloga psiholoških čimbenika u prodaji pića, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Agronomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 802324 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga psiholoških čimbenika u prodaji pića
(The role of psychological factors in the sale of beverages)

Autori
Fridrih, Antonela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Agronomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
15.09

Godina
2015

Stranica
29

Mentor
Cerjak, Marija

Ključne riječi
ponašanje potrošača; čimbenici; prodaja
(consumer behaviour; factors; sale)

Sažetak
Cilj rada je opisati važnost i ulogu psihologije u prodaji vina i alkoholnih pića i to pokazati na primjeru prodaje u odabranoj vinoteci. Ponašanje potrošača je složeni proces donošenja odluke i djelovanja kupaca tijekom kupovine određenog proizvoda. Od velike je važnosti dobro poznavati potrošača i proizvod mu što više približiti, jer je tada veća šansa da će se proizvod i prodati. U radu su opisani čimbenici koji utječu na proces donošenja kupovne odluke (kulturni, društveni, osobni i psihološki čimbenici), te je opisan proces odlučivanja u kupnji. Prije nego što sam proces prodaje počne, prodavač kupcu treba biti simpatičan. Osobna prodaja je jedan vrlo moćni alat koji uključuje izravnu komunikaciju sa potrošačem, u čijem se procesu stvara povoljno pretkupovno raspoloženje, dolazi do prodaje i nakon nje se održava postkupovno zadovoljstvo. Tako je moguće razlikovati dva načina pristupanja – prvi koji je usmjeren na prodaju, u kojem prodavač nagovara potrošača, hvali vlastiti proizvod, a kritizira konkurentski. Drugi je pristup onaj koji je usmjeren na kupca, gdje se identificiraju njegove potrebe i želje i probaju se zadovoljiti. U drugom dijelu rada je prikazan primjer uporabe psihologije u prodaji alkoholnih pića u vinoteci Vinum (segmentacija tržišta, pozicioniranje proizvoda i prijenos informacija do potrošača).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija), Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Agronomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marija Cerjak (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Fridrih, Antonela
Uloga psiholoških čimbenika u prodaji pića, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Agronomski fakultet, Zagreb
Fridrih, A. (2015) 'Uloga psiholoških čimbenika u prodaji pića', diplomski rad, preddiplomski, Agronomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Fridrih, Antonela}, year = {2015}, pages = {29}, keywords = {pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, \v{c}imbenici, prodaja}, title = {Uloga psiholo\v{s}kih \v{c}imbenika u prodaji pi\'{c}a}, keyword = {pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, \v{c}imbenici, prodaja}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Fridrih, Antonela}, year = {2015}, pages = {29}, keywords = {consumer behaviour, factors, sale}, title = {The role of psychological factors in the sale of beverages}, keyword = {consumer behaviour, factors, sale}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font