Pregled bibliografske jedinice broj: 802229
COMPETITIVE INTELLIGENCE S POSEBNIM OSVRTOM NA KONKURENTSKI „MYSTERY SHOPPING“
COMPETITIVE INTELLIGENCE S POSEBNIM OSVRTOM NA KONKURENTSKI „MYSTERY SHOPPING“, 2014., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 802229 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
COMPETITIVE INTELLIGENCE S POSEBNIM OSVRTOM NA KONKURENTSKI „MYSTERY SHOPPING“
(COMPETITIVE INTELLIGENCE WITH SSECIAL EMPHASIS ON CONCURRENCE „MYSTERY SHOPPING“)
Autori
Vidov, Luana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
16.06
Godina
2014
Stranica
75
Mentor
Peša, Anita
Ključne riječi
Competitive Intelligence; Mystery shopping;
Sažetak
Organizacije se u današnje vrijeme suočavaju s intenzivnim povećanjem globalne konkurencije i dinamičnim poslovnim okruženjem te ubrzanim razvojem informatičke i komunikacijske tehnologije. Korištenje Competitive Intelligence-a (CI) u poslovanju organizacije je vrlo značajno za donošenje strateških odluka. CI je proces kojim organizacija pribavlja, analizira te upravlja podacima i informacijama iz konkurentskog okruženja i pomoću dobivenih informacija donosi planove i odluke o poboljšanju učinkovitosti poslovanja. Prikupljene točne i relevantne informacije i predstavljene na način koji omogućuje brzo razumijevanje, organizacijama daje uvid u vlastite snage i slabosti te ukazuje na mogućnosti i prijetnje koje dolaze iz vanjskog okruženja osiguravajući maksimalnu korisnost u donošenju odluka. Mystery shopping (MS) je metoda koja se koristi kao važan izvor u prikupljanju informacija o konkurentima i konkurentskom okruženju te se smatra jednim od najmoćnijih alata dostupnih organizacijama koji pomaže menadžerima i donositeljima odluka da identificiraju područja kojima je potrebno poboljšanje. Organizacije sve veću pozornost posvećuju razvoju i unapređenju CI-a i MS-a iz razloga što organizacije na taj način razvijaju učinkovite i brze odgovore na poteze konkurencije, postižu željene ciljeve i poboljšavaju svoj položaj u sadašnjosti i budućnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija