Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 802229

COMPETITIVE INTELLIGENCE S POSEBNIM OSVRTOM NA KONKURENTSKI „MYSTERY SHOPPING“


Vidov, Luana
COMPETITIVE INTELLIGENCE S POSEBNIM OSVRTOM NA KONKURENTSKI „MYSTERY SHOPPING“, 2014., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 802229 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
COMPETITIVE INTELLIGENCE S POSEBNIM OSVRTOM NA KONKURENTSKI „MYSTERY SHOPPING“
(COMPETITIVE INTELLIGENCE WITH SSECIAL EMPHASIS ON CONCURRENCE „MYSTERY SHOPPING“)

Autori
Vidov, Luana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
16.06

Godina
2014

Stranica
75

Mentor
Peša, Anita

Ključne riječi
Competitive Intelligence; Mystery shopping;

Sažetak
Organizacije se u današnje vrijeme suočavaju s intenzivnim povećanjem globalne konkurencije i dinamičnim poslovnim okruženjem te ubrzanim razvojem informatičke i komunikacijske tehnologije. Korištenje Competitive Intelligence-a (CI) u poslovanju organizacije je vrlo značajno za donošenje strateških odluka. CI je proces kojim organizacija pribavlja, analizira te upravlja podacima i informacijama iz konkurentskog okruženja i pomoću dobivenih informacija donosi planove i odluke o poboljšanju učinkovitosti poslovanja. Prikupljene točne i relevantne informacije i predstavljene na način koji omogućuje brzo razumijevanje, organizacijama daje uvid u vlastite snage i slabosti te ukazuje na mogućnosti i prijetnje koje dolaze iz vanjskog okruženja osiguravajući maksimalnu korisnost u donošenju odluka. Mystery shopping (MS) je metoda koja se koristi kao važan izvor u prikupljanju informacija o konkurentima i konkurentskom okruženju te se smatra jednim od najmoćnijih alata dostupnih organizacijama koji pomaže menadžerima i donositeljima odluka da identificiraju područja kojima je potrebno poboljšanje. Organizacije sve veću pozornost posvećuju razvoju i unapređenju CI-a i MS-a iz razloga što organizacije na taj način razvijaju učinkovite i brze odgovore na poteze konkurencije, postižu željene ciljeve i poboljšavaju svoj položaj u sadašnjosti i budućnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Anita Peša (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vidov, Luana
COMPETITIVE INTELLIGENCE S POSEBNIM OSVRTOM NA KONKURENTSKI „MYSTERY SHOPPING“, 2014., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Vidov, L. (2014) 'COMPETITIVE INTELLIGENCE S POSEBNIM OSVRTOM NA KONKURENTSKI „MYSTERY SHOPPING“', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Vidov, Luana}, year = {2014}, pages = {75}, keywords = {Competitive Intelligence, Mystery shopping, }, title = {COMPETITIVE INTELLIGENCE S POSEBNIM OSVRTOM NA KONKURENTSKI „MYSTERY SHOPPING“}, keyword = {Competitive Intelligence, Mystery shopping, }, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Vidov, Luana}, year = {2014}, pages = {75}, keywords = {Competitive Intelligence, Mystery shopping, }, title = {COMPETITIVE INTELLIGENCE WITH SSECIAL EMPHASIS ON CONCURRENCE „MYSTERY SHOPPING“}, keyword = {Competitive Intelligence, Mystery shopping, }, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font