Pregled bibliografske jedinice broj: 802217
Krizni menadžment u organizacijama
Krizni menadžment u organizacijama, 2014., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 802217 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Krizni menadžment u organizacijama
(Crisis Management in Organizations)
Autori
Bajlo, Ana Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
24.09
Godina
2014
Stranica
83
Mentor
Peša, Anita
Ključne riječi
poslovna kriza; krizni menadžment; krizna komunikacija
(crisis; crisis management; crisis communication)
Sažetak
Osnovni cilj istraživanja je djelovanje menadžmenta u kriznim situacijama i diskusija postojećih literaturnih i empirijskih saznanja u okviru poslovne krize. Analizirajući postojeću literaturu donosi se zaključak o prirodi krize, njenim obilježjima te koracima učinkovitog upravljanja kriznim situacijama. Poslovna kriza je neplanirano i neželjeno razdoblje u poslovanju poduzeća, ograničenog trajanja, koje može imati pozitivne i negativne posljedice za poduzeće. Krizni menadžer treba analizirati situaciju, razviti mjere antikriznog djelovanja i plan izlaska iz krize. Kako bi organizacija mogla učinkovito upravljati treba odrediti uloge sudionika, odgovarajuće strategije i stil vođenja. Naime, za uspješno djelovanje kriznog menadžmenta organizacija se mora usredotočiti i na važnost dvosmjerne komunikacije te ponovno ocijeniti postojeće komunikacije strategije prije uvođenja novih.
Izvorni jezik
Hrvatski