Pregled bibliografske jedinice broj: 801970
Utjecaj zdravstvenog upozorenja na namjere potrošača – primjer crvenog mesa
Utjecaj zdravstvenog upozorenja na namjere potrošača – primjer crvenog mesa // Proceedings 51th Croatian and 11th International Symposium on Agriculture
Zagreb, 2016. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 801970 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj zdravstvenog upozorenja na namjere potrošača – primjer crvenog mesa
(The influence of health warnings on the future intentions of consumers - an example of red meat)
Autori
Kovačić, Damir ; Cerjak, Marija ; Tomić, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Proceedings 51th Croatian and 11th International Symposium on Agriculture
/ - Zagreb, 2016
Skup
51th Croatian and 11th International Symposium on Agriculture
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 15.02.2016. - 18.02.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
crveno meso; Svjetska zdravstvena organizacija; namjera potrošnje
(Red meat; World Health Organization; Consumption intention)
Sažetak
Svjetska zdravstvena organizacija (WHO) je objavila u listopadu 2015. godine izvješće prema kojem postoji moguća povezanost između konzumacije crvenog mesa i pojave raka debelog crijeva. Kako bi utvrdili stavove potrošača crvenog mesa o tom izvješću te o njihovoj namjeri promjene potrošnje crvenog mesa u budućnosti po objavljivanju ove informacije, provedeno je osobno i on-line anketno ispitivanje na uzorku od 169 potrošača crvenog mesa na zagrebačkom tržištu. Rezultati istraživanja su pokazali da mali udio ispitanika prihvaća navedeno izvješće kao relevantno, dok većina ostalih ili ne vjeruje u tu informaciju ili misli da nije problem u potrošnji crvenog mesa, već u umjerenosti u potrošnji te aditivima i ostalim dodacima koji se koriste u procesu proizvodnje. Informacija WHO-a je najviše negativno utjecala na namjere povremenih potrošače crvenog mesa, dok su učestali i slabi potrošači manje reagirali na navedenu informaciju. Rezultati istraživanja daju informativnu podlogu za kreiranje marketinških strategija i oblikovanje oglašivačkih aktivnosti za proizvođače i trgovce crvenog mesa u RH.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Agronomski fakultet, Zagreb