Pregled bibliografske jedinice broj: 801965
Metodika u fokusu tehnologije: digitalni scenariji istraživačkog učenja
Metodika u fokusu tehnologije: digitalni scenariji istraživačkog učenja // Zbornik radova CARNetove korisničke konferencije – CUC 2015 / Ana Blažetić (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, 2015. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 801965 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodika u fokusu tehnologije: digitalni scenariji istraživačkog učenja
(Teaching Methodology in the Focus of Technology: Inquiry Based Learning Digital Scenarios)
Autori
Maravić, Jasminka ; Quien, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova CARNetove korisničke konferencije – CUC 2015
/ Ana Blažetić - Zagreb : Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, 2015
ISBN
978-953-6802-31-9
Skup
CARNetova korisnička konferencija - CUC 2015 ˝Nove-škole˝
Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 18.11.2015. - 20.11.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
istraživačko učenje; informacijsko komunikacijska tehnologija; scenarij učenja; digitalni alat za izradu scenarija učenja
(inquiry based learning; information and communication technology; learning scenario; digital authoring tool for learning scenarios)
Sažetak
Osuvremenjavanje poučavanja prirodoslovnih predmeta uz pomoć informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) jedno je od temeljnih zahtjeva koje se postavlja pred nastavnike 21. stoljeća. Kako bi se apstraktni fenomeni iz područja prirodoslovnih znanosti razumjeli i zorno prikazali učenicima tehnologija nam nudi rješenja. Tehnologija u nastavi nije sama sebi svrhom i adekvatno ju je koristiti kao alat za provedbu onih metodičkih postupaka koji će polučiti ciljane ishode učenja u poučavanju prirodoslovlja. Upravo je taj princip prema kojem je pedagogija nadređena, a tehnologija alat za provedbu nastavnih aktivnosti primijenjena je u projektu Inspiring Science Education (ISE) kroz razvoj alata za izradu digitalnih scenarija učenja i njihovu implementaciju u nastavni proces. Osim toga u projektu se nastoji potaknuti nastavnike da svoje scenarije otvore zajednici i da ih međusobno razmjenuju s ciljem obogaćivanja vlastite prakse i unapređivanja poučavanja prirodoslovlja u različitim zemljama i kontekstima. Ovaj rad među ostalim predstavlja neke specifičnosti alata za izradu digitalnih scenarija učenja i virtualnih zajednica u ISE projektu te njihov doprinos širim strateškim obrazovnim ciljevima Hrvatske i Europske Unije.
Izvorni jezik
Hrvatski