Pregled bibliografske jedinice broj: 80187
Koncept marke kao determinanta pozicioniranja maraka
Koncept marke kao determinanta pozicioniranja maraka // Tržište, 13 (2001), 1-2; 45-49 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 80187 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Koncept marke kao determinanta pozicioniranja maraka
(The Concept of a Brand as a Determination of Brand Positioning)
Autori
Rajh, Edo
Izvornik
Tržište (0353-4790) 13
(2001), 1-2;
45-49
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
marka; pozicioniranje maraka; koncept marke
(brand; brand positioning; brand concept)
Sažetak
U radu se prikazuje mogućnost pozicioniranja maraka na temelju koncepta marke. Koncept marke je značenje koje marka ima za potrošače, a temelji se na vrsti potreba koje marka zadovoljava, te može biti simbolički, funkcionalni ili iskustveni. Opisan je model za upravljanje imidžem maraka koji se naziva upravljanje konceptom marke (BCM &#8211 ; Brand Concept Management), a svrha mu je usmjeravati strategiju pozicioniranja maraka. Kao ilustracija opisanih teorijskih spoznaja provedeno je istraživanje o simboličkom i funkcionalnom pozicioniranju automobilskih maraka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Abstract Newsletter: Business &
- Economics
- Abstracts of Working Papers in Economics
- Bulletin Signalettique
- VINITI