Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 80187

Koncept marke kao determinanta pozicioniranja maraka


Rajh, Edo
Koncept marke kao determinanta pozicioniranja maraka // Tržište, 13 (2001), 1-2; 45-49 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 80187 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Koncept marke kao determinanta pozicioniranja maraka
(The Concept of a Brand as a Determination of Brand Positioning)

Autori
Rajh, Edo

Izvornik
Tržište (0353-4790) 13 (2001), 1-2; 45-49

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
marka; pozicioniranje maraka; koncept marke
(brand; brand positioning; brand concept)

Sažetak
U radu se prikazuje mogućnost pozicioniranja maraka na temelju koncepta marke. Koncept marke je značenje koje marka ima za potrošače, a temelji se na vrsti potreba koje marka zadovoljava, te može biti simbolički, funkcionalni ili iskustveni. Opisan je model za upravljanje imidžem maraka koji se naziva upravljanje konceptom marke (BCM &#8211 ; Brand Concept Management), a svrha mu je usmjeravati strategiju pozicioniranja maraka. Kao ilustracija opisanih teorijskih spoznaja provedeno je istraživanje o simboličkom i funkcionalnom pozicioniranju automobilskih maraka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
00020105

Ustanove:
Ekonomski institut, Zagreb

Profili:

Avatar Url Edo Rajh (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Rajh, Edo
Koncept marke kao determinanta pozicioniranja maraka // Tržište, 13 (2001), 1-2; 45-49 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Rajh, E. (2001) Koncept marke kao determinanta pozicioniranja maraka. Tržište, 13 (1-2), 45-49.
@article{article, author = {Rajh, Edo}, year = {2001}, pages = {45-49}, keywords = {marka, pozicioniranje maraka, koncept marke}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te}, volume = {13}, number = {1-2}, issn = {0353-4790}, title = {Koncept marke kao determinanta pozicioniranja maraka}, keyword = {marka, pozicioniranje maraka, koncept marke} }
@article{article, author = {Rajh, Edo}, year = {2001}, pages = {45-49}, keywords = {brand, brand positioning, brand concept}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te}, volume = {13}, number = {1-2}, issn = {0353-4790}, title = {The Concept of a Brand as a Determination of Brand Positioning}, keyword = {brand, brand positioning, brand concept} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Abstract Newsletter: Business &#38
  • Economics
  • Abstracts of Working Papers in Economics
  • Bulletin Signalettique
  • VINITI





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font