Pregled bibliografske jedinice broj: 801665
Značaj teorijskog znanja u rješavanju matematičkih zadataka
Značaj teorijskog znanja u rješavanju matematičkih zadataka // Zadaci u nastavi matematike / Robert Gortan (ur.).
Pula: Matematičko društvo "Istra", 2015. str. 17-27 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 801665 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Značaj teorijskog znanja u rješavanju matematičkih zadataka
(The importance of theoretical knowledge in solving of mathematical problems)
Autori
Mujaković, Nermina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zadaci u nastavi matematike
/ Robert Gortan - Pula : Matematičko društvo "Istra", 2015, 17-27
ISBN
975-953-56797-0-7
Skup
9.stručno-metodički skup Pula 2015.
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 05.11.2015. - 07.11.2015
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
rješavanje zadataka; primjena teorijskog znanja
(problem solving; application of theoretical knowledge)
Sažetak
U nastojanju nastavnika da što jednostavnije približi svojim učenicima gradivo koje obrađuje vrlo se često pojavljuje dilema: treba li temu obraditi tako da se težište stavi na rutinu rješavanja zadataka ili pak osmišljavati načine kako bi se rješavanje zadataka povezivalo sa matematičkom teorijom na kojoj su ti zadaci bazirani. U ovom radu bavimo se navedenom dilemom. Navodimo više primjera iz nastavnog programa matematike za srednje škole s time da je naglasak na onim temama gdje izostanak teorijskog znanja onemogućava ispravno rješavanje zadataka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za matematiku
Profili:
Nermina Mujaković
(autor)