Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 801665

Značaj teorijskog znanja u rješavanju matematičkih zadataka


Mujaković, Nermina
Značaj teorijskog znanja u rješavanju matematičkih zadataka // Zadaci u nastavi matematike / Robert Gortan (ur.).
Pula: Matematičko društvo "Istra", 2015. str. 17-27 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 801665 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Značaj teorijskog znanja u rješavanju matematičkih zadataka
(The importance of theoretical knowledge in solving of mathematical problems)

Autori
Mujaković, Nermina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zadaci u nastavi matematike / Robert Gortan - Pula : Matematičko društvo "Istra", 2015, 17-27

ISBN
975-953-56797-0-7

Skup
9.stručno-metodički skup Pula 2015.

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 05.11.2015. - 07.11.2015

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
rješavanje zadataka; primjena teorijskog znanja
(problem solving; application of theoretical knowledge)

Sažetak
U nastojanju nastavnika da što jednostavnije približi svojim učenicima gradivo koje obrađuje vrlo se često pojavljuje dilema: treba li temu obraditi tako da se težište stavi na rutinu rješavanja zadataka ili pak osmišljavati načine kako bi se rješavanje zadataka povezivalo sa matematičkom teorijom na kojoj su ti zadaci bazirani. U ovom radu bavimo se navedenom dilemom. Navodimo više primjera iz nastavnog programa matematike za srednje škole s time da je naglasak na onim temama gdje izostanak teorijskog znanja onemogućava ispravno rješavanje zadataka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Rijeci, Fakultet za matematiku

Profili:

Avatar Url Nermina Mujaković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mujaković, Nermina
Značaj teorijskog znanja u rješavanju matematičkih zadataka // Zadaci u nastavi matematike / Robert Gortan (ur.).
Pula: Matematičko društvo "Istra", 2015. str. 17-27 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Mujaković, N. (2015) Značaj teorijskog znanja u rješavanju matematičkih zadataka. U: Robert Gortan (ur.)Zadaci u nastavi matematike.
@article{article, author = {Mujakovi\'{c}, Nermina}, year = {2015}, pages = {17-27}, keywords = {rje\v{s}avanje zadataka, primjena teorijskog znanja}, isbn = {975-953-56797-0-7}, title = {Zna\v{c}aj teorijskog znanja u rje\v{s}avanju matemati\v{c}kih zadataka}, keyword = {rje\v{s}avanje zadataka, primjena teorijskog znanja}, publisher = {Matemati\v{c}ko dru\v{s}tvo "Istra"}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mujakovi\'{c}, Nermina}, year = {2015}, pages = {17-27}, keywords = {problem solving, application of theoretical knowledge}, isbn = {975-953-56797-0-7}, title = {The importance of theoretical knowledge in solving of mathematical problems}, keyword = {problem solving, application of theoretical knowledge}, publisher = {Matemati\v{c}ko dru\v{s}tvo "Istra"}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font