Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 801534

Usporedba opisnog i brojčanog ocjenjivanja u primarnom obrazovanju


Ravlić, Dunja
Usporedba opisnog i brojčanog ocjenjivanja u primarnom obrazovanju, 2015., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 801534 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Usporedba opisnog i brojčanog ocjenjivanja u primarnom obrazovanju
(Comparison of numerical and descriptive assessment in primary education)

Autori
Ravlić, Dunja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
21.09

Godina
2015

Stranica
43

Mentor
Rajić, V. ; Matijević, M.

Neposredni voditelj
Rajić, V.

Ključne riječi
ocjenjivanje; opisno ocjenjivanje; brojčano ocjenjivanje; primarno obrazovanje
(ssessment; descriptive assessment; evaluation; numerical assessment; primary education)

Sažetak
Neizostavan, ali ujedno najdiskutabilniji dio odgojno obrazovnog procesa je provjeravanje i ocjenjivanje znanja. Ocjenjivanje je prosudba učeničkog znanja prema određenim kriterijima te se izražava odgovarajućom ocjenom. O ocjenjivanju kao kompleksnom području odgoja i obrazovanja često se govori u stručnim krugovima upravo zbog toga što postoje vrlo raznoliki sustavi ocjenjivanja (opisno, brojčano, kombinirano ocjenjivanje) te je potrebno koristiti onaj koji najviše odgovara svrsi i cilju odgoja i obrazovanja. Cilj ovog istraživanja je utvrditi mišljenja učitelja o ocjenjivanju u primarnom obrazovanju. U istraživanju je sudjelovalo 120 učitelja primarnog obrazovanja. U rezultatima je pokazano kako učitelji smatraju da je trenutno ocjenjivanje subjektivno, komplicirano i dosadno, ali također ga percipiraju kao sustavno, konkretno, korisno i jasno. Čak 82, 5% učitelja smatra kako od 1. do 4. razreda treba ocjenjivati kombinirano, jednak broj učitelja smatra kako treba ocjenjivati samo opisno, odnosno samo brojčano (7, 5%), dok svega njih 2, 5% smatra kako učenike ne bi trebalo ocjenjivati. Utvrđena je statistički značajna razlika (p .= , 043) u mišljenjima učitelja o ocjenjivanju s obzirom na godine radnog staža. Rezultati istraživanja pokazali su kako se učitelji najviše slažu sa tvrdnjom kako likovni, glazbeni i tjelesno zdravstvenu kulturu treba ocjenjivati opisno.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Višnja Rajić (mentor)

Avatar Url Milan Matijević (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ravlić, Dunja
Usporedba opisnog i brojčanog ocjenjivanja u primarnom obrazovanju, 2015., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
Ravlić, D. (2015) 'Usporedba opisnog i brojčanog ocjenjivanja u primarnom obrazovanju', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ravli\'{c}, Dunja}, year = {2015}, pages = {43}, keywords = {ocjenjivanje, opisno ocjenjivanje, broj\v{c}ano ocjenjivanje, primarno obrazovanje}, title = {Usporedba opisnog i broj\v{c}anog ocjenjivanja u primarnom obrazovanju}, keyword = {ocjenjivanje, opisno ocjenjivanje, broj\v{c}ano ocjenjivanje, primarno obrazovanje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ravli\'{c}, Dunja}, year = {2015}, pages = {43}, keywords = {ssessment, descriptive assessment, evaluation, numerical assessment, primary education}, title = {Comparison of numerical and descriptive assessment in primary education}, keyword = {ssessment, descriptive assessment, evaluation, numerical assessment, primary education}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font