Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 801406

Melodija kao element umjetničkog djela u procesu individualizacije


Blašković, Jelena
Melodija kao element umjetničkog djela u procesu individualizacije, 2015. (ostalo).


CROSBI ID: 801406 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Melodija kao element umjetničkog djela u procesu individualizacije
(The Melody as the Element of Work of Art in a Process of the Individualization)

Autori
Blašković, Jelena

Izvornik
Poučavanje umjetnosti u 21. stoljeću. Monografija radova sa specijaliziranih umjetničko-znanstvenih skupova

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo

Godina
2015

Ključne riječi
umjetničko djelo; melodija; individualizacija
(art; melody; individualization)

Sažetak
Kompleksnost umjetničkog djela pruža velike mogućnosti u edukaciji djece kroz proces individualizacije. Kompleksnost je uvjetovana slojevitošću strukturnih elemenata i njihovim međusobnim unikatnim funkcioniranjem. Melodija je vrlo bitan i izražajan element glazbenog djela. To je ono što svaki slušatelj prvo primijeti i pokušava reproducirati ukoliko je melodija ostavila dovoljan dojam na osjećajni i spoznajni sustav pojedinca. Melodiji su urođene sastavnice poput grupiranja struktura, dobe i metra, melodijske konture, implikacije intervala, motivske sličnosti, odnos tonova u intonacijskoj hijerarhiji, hijerarhiji slučaja, impliciranje harmonije i metaodnos. U svojoj je materiji vrlo kompleksna i senzibilna što joj daje estetski potencijal i moć. S obzirom na gore navedeno vrlo je značajna u glazbenom odgoju i obrazovanju, bilo da ju se percipira pjevajući - produkcijom ili slušajući – percepcijom. Proces individualizacije podrazumijeva funkciju glazbe na individualnoj razini slušatelja – učenika kao intelektualnog i emotivnog stimulansa. Cilj implikacije glazbe u edukaciji je maksimalno postizanje motivacije, potreba za inicijativom, kreativnošću i oblikovanjem pojedinca u tjelesnim, emotivnim i intelektualnim razinama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jelena Blašković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Blašković, Jelena
Melodija kao element umjetničkog djela u procesu individualizacije, 2015. (ostalo).
Blašković, J. (2015) Melodija kao element umjetničkog djela u procesu individualizacije. Poučavanje umjetnosti u 21. stoljeću. Monografija radova sa specijaliziranih umjetničko-znanstvenih skupova. Ostalo.
@unknown{unknown, author = {Bla\v{s}kovi\'{c}, Jelena}, year = {2015}, keywords = {umjetni\v{c}ko djelo, melodija, individualizacija}, title = {Melodija kao element umjetni\v{c}kog djela u procesu individualizacije}, keyword = {umjetni\v{c}ko djelo, melodija, individualizacija} }
@unknown{unknown, author = {Bla\v{s}kovi\'{c}, Jelena}, year = {2015}, keywords = {art, melody, individualization}, title = {The Melody as the Element of Work of Art in a Process of the Individualization}, keyword = {art, melody, individualization} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font