Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 801363

Prostori za igru - značaj školskog okoliša u razvoju osjetljivosti djece/učenika za odgoj i obrazovanje za okoliš i održivi razvoj.


Anđić, Dunja; Ćurić Antonia; Radošević Marina.
Prostori za igru - značaj školskog okoliša u razvoju osjetljivosti djece/učenika za odgoj i obrazovanje za okoliš i održivi razvoj. // Dijete, igra, stvaralaštvo. / Ivon, Hicela ; , Mendeš, Branimir (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2016. str. 15-24 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 801363 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prostori za igru - značaj školskog okoliša u razvoju osjetljivosti djece/učenika za odgoj i obrazovanje za okoliš i održivi razvoj.
(SPACES FOR THE PLAY - THE IMPORTANCE OF SCHOOL ENVIRONMENT IN THE DEVELOPMENT OF SENSITIVITY OF CHILDREN / STUDENTS FOR EDUCATION FOR THE ENVIRONMENT AND SUSTAINABLE DEVELOPMENT)

Autori
Anđić, Dunja ; Ćurić Antonia ; Radošević Marina.

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Dijete, igra, stvaralaštvo. / Ivon, Hicela ; , Mendeš, Branimir - Split : Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2016, 15-24

ISBN
978-953-7395-94-0

Skup
Dijete, igra, stvaralaštvo - Znanstvena konferencija s međunarodnom suradnjom.

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 24.09.2015. - 25.09.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
igrališta ; odgoj i obrazovanje za okoliš i održivi razvoj ; otvoreni i vanjski prostori ; učitelji ; vrtovi.
(playgrounds ; gardens ; education for environment and sustainable development ; open and outdoor areas ; teachers.)

Sažetak
Igra i učenje na vanjskim prostorima vrtića i škola doprinose cjelokupnom razvoju djeteta. U radu se prezentiraju bitne značajke igre na vanjskim prostorima, teorije o ulozi tipova okoliša (igrališta, vrtova) te njihove dobrobiti na rast i razvoj djece, ali i senzibilitet prema okolišu i održivom razvoju. Cilj ovoga rada bio je ispitati percepciju učitelja razredne nastave o značaju školskog okoliša u razvoju djece/učenika i osjetljivosti za odgoj i obrazovanje za održivi razvoj u vanjskom okolišu škola. Zadatci su bili: konstruirati skalu za mjerenje te ispitati percepcije i stavove učitelja o značaju školskog okoliša u odgojno-obrazovnoj praksi rada u osnovnim školama, a posebice u odgoju i obrazovanju za okoliš i održivi razvoj. Ovim preliminarnim istraživanjem, provedenim u svrhu izrade diplomskog rada, ispitano je 50 učitelja razredne nastave u osnovnim školama. Skala za mjerenje percepcije učitelja kreirana je temeljem dosadašnjih spoznaja o značaju okoliša i sadržavala je 8 čestica. Ispitane su mjerne karakteristike skale za mjerenje percepcije i učitelja o značaju školskog okoliša u nastavnom radu. Analizom je utvrđeno da ova skala predstavlja dobro polazište za daljnja istraživanja. Također rezultatima istraživanja utvrđeno je da učitelji visokim rezultatima percipiraju školski okoliš i iskazuju pozitivne stavove spram prakse rada u školskom okolišu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Dunja Anđić (autor)

Avatar Url ANTONIA ĆURIĆ (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Anđić, Dunja; Ćurić Antonia; Radošević Marina.
Prostori za igru - značaj školskog okoliša u razvoju osjetljivosti djece/učenika za odgoj i obrazovanje za okoliš i održivi razvoj. // Dijete, igra, stvaralaštvo. / Ivon, Hicela ; , Mendeš, Branimir (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2016. str. 15-24 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Anđić, D., Ćurić Antonia & Radošević Marina. (2016) Prostori za igru - značaj školskog okoliša u razvoju osjetljivosti djece/učenika za odgoj i obrazovanje za okoliš i održivi razvoj.. U: Ivon, H. & , Mendeš, Branimir (ur.)Dijete, igra, stvaralaštvo..
@article{article, author = {An\dji\'{c}, Dunja}, year = {2016}, pages = {15-24}, keywords = {igrali\v{s}ta, odgoj i obrazovanje za okoli\v{s} i odr\v{z}ivi razvoj, otvoreni i vanjski prostori, u\v{c}itelji, vrtovi.}, isbn = {978-953-7395-94-0}, title = {Prostori za igru - zna\v{c}aj \v{s}kolskog okoli\v{s}a u razvoju osjetljivosti djece/u\v{c}enika za odgoj i obrazovanje za okoli\v{s} i odr\v{z}ivi razvoj.}, keyword = {igrali\v{s}ta, odgoj i obrazovanje za okoli\v{s} i odr\v{z}ivi razvoj, otvoreni i vanjski prostori, u\v{c}itelji, vrtovi.}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {An\dji\'{c}, Dunja}, year = {2016}, pages = {15-24}, keywords = {playgrounds, gardens, education for environment and sustainable development, open and outdoor areas, teachers.}, isbn = {978-953-7395-94-0}, title = {SPACES FOR THE PLAY - THE IMPORTANCE OF SCHOOL ENVIRONMENT IN THE DEVELOPMENT OF SENSITIVITY OF CHILDREN / STUDENTS FOR EDUCATION FOR THE ENVIRONMENT AND SUSTAINABLE DEVELOPMENT}, keyword = {playgrounds, gardens, education for environment and sustainable development, open and outdoor areas, teachers.}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font