Pregled bibliografske jedinice broj: 801363
Prostori za igru - značaj školskog okoliša u razvoju osjetljivosti djece/učenika za odgoj i obrazovanje za okoliš i održivi razvoj.
Prostori za igru - značaj školskog okoliša u razvoju osjetljivosti djece/učenika za odgoj i obrazovanje za okoliš i održivi razvoj. // Dijete, igra, stvaralaštvo. / Ivon, Hicela ; , Mendeš, Branimir (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2016. str. 15-24 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 801363 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prostori za igru - značaj školskog okoliša u razvoju osjetljivosti djece/učenika za odgoj i obrazovanje za okoliš i održivi razvoj.
(SPACES FOR THE PLAY - THE IMPORTANCE OF SCHOOL ENVIRONMENT IN THE DEVELOPMENT OF SENSITIVITY OF CHILDREN / STUDENTS FOR EDUCATION FOR THE ENVIRONMENT AND SUSTAINABLE DEVELOPMENT)
Autori
Anđić, Dunja ; Ćurić Antonia ; Radošević Marina.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Dijete, igra, stvaralaštvo.
/ Ivon, Hicela ; , Mendeš, Branimir - Split : Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2016, 15-24
ISBN
978-953-7395-94-0
Skup
Dijete, igra, stvaralaštvo - Znanstvena konferencija s međunarodnom suradnjom.
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 24.09.2015. - 25.09.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
igrališta ; odgoj i obrazovanje za okoliš i održivi razvoj ; otvoreni i vanjski prostori ; učitelji ; vrtovi.
(playgrounds ; gardens ; education for environment and sustainable development ; open and outdoor areas ; teachers.)
Sažetak
Igra i učenje na vanjskim prostorima vrtića i škola doprinose cjelokupnom razvoju djeteta. U radu se prezentiraju bitne značajke igre na vanjskim prostorima, teorije o ulozi tipova okoliša (igrališta, vrtova) te njihove dobrobiti na rast i razvoj djece, ali i senzibilitet prema okolišu i održivom razvoju. Cilj ovoga rada bio je ispitati percepciju učitelja razredne nastave o značaju školskog okoliša u razvoju djece/učenika i osjetljivosti za odgoj i obrazovanje za održivi razvoj u vanjskom okolišu škola. Zadatci su bili: konstruirati skalu za mjerenje te ispitati percepcije i stavove učitelja o značaju školskog okoliša u odgojno-obrazovnoj praksi rada u osnovnim školama, a posebice u odgoju i obrazovanju za okoliš i održivi razvoj. Ovim preliminarnim istraživanjem, provedenim u svrhu izrade diplomskog rada, ispitano je 50 učitelja razredne nastave u osnovnim školama. Skala za mjerenje percepcije učitelja kreirana je temeljem dosadašnjih spoznaja o značaju okoliša i sadržavala je 8 čestica. Ispitane su mjerne karakteristike skale za mjerenje percepcije i učitelja o značaju školskog okoliša u nastavnom radu. Analizom je utvrđeno da ova skala predstavlja dobro polazište za daljnja istraživanja. Također rezultatima istraživanja utvrđeno je da učitelji visokim rezultatima percipiraju školski okoliš i iskazuju pozitivne stavove spram prakse rada u školskom okolišu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija