Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 801341

DOPRINOSI RAZVOJU KOMPETENCIJA UČITELJA OSNOVNIH ŠKOLA U ODGOJU I OBRAZOVANJU ZA ODRŽIVI RAZVOJ Doprinosi razvoju kompetencija učitelja osnovnih škola u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj


Anđić, Dunja
DOPRINOSI RAZVOJU KOMPETENCIJA UČITELJA OSNOVNIH ŠKOLA U ODGOJU I OBRAZOVANJU ZA ODRŽIVI RAZVOJ Doprinosi razvoju kompetencija učitelja osnovnih škola u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj // Napredak (Zagreb), 156 (2015), 4; 367-383 doi:UDK: 371.14:504 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 801341 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
DOPRINOSI RAZVOJU KOMPETENCIJA UČITELJA OSNOVNIH ŠKOLA U ODGOJU I OBRAZOVANJU ZA ODRŽIVI RAZVOJ Doprinosi razvoju kompetencija učitelja osnovnih škola u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj
(Contributions To The Development Of Primary School Teacher Competences In Education For Sustainable Development)

Autori
Anđić, Dunja

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 156 (2015), 4; 367-383

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni

Ključne riječi
kompetencije; učitelji; odgoj i obrazovanje za održivi razvoj; profesionalni razvoj; stručno usavršavanje; škola.
(competences; primary school teachers; education for sustainable development; school activities; professional in-service training in education for sustainable development.)

Sažetak
U radu se analizira pojam i prikazuju značajni modeli kompetencija učitelja u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj. Istraživanje je provedeno na uzorku od 740 učitelja osnovnih škola u Republici Hrvatskoj. Cilj je bio utvrditi doprinos sudjelovanja učitelja u oblicima stručnog usavršavanja i aktivnostima škola kojima se potiče razvoj kompetencija učitelja za odgoj i obrazovanje za održivi razvoj. Regresijskim analizama utvrđeni su doprinosi sudjelovanja u stručnom usavršavanju i u aktivnostima škola u razvoju kompetencija učitelja u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj. Učitelji su se usavršavali samoobrazovanjem koji se pokazao najvećim pozitivnim prediktorom. Organizirani oblici usavršavanja poput radionica, seminara i predavanja, županijskih stručnih vijeća, skupova i konferencija doprinose razvoju kompetencija učitelja. Rezultati istraživanja ukazuju i da škole i institucije koje bi se trebale baviti profesionalnim razvojem i stručnim usavršavanjem učitelja nisu još uvijek preuzele ključnu ulogu u facilitiranju i poticanju na razvoj potrebitih kompetencija učitelja za implementaciju koncepta odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u odgojno- obrazovnu praksu u školama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Dunja Anđić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Anđić, Dunja
DOPRINOSI RAZVOJU KOMPETENCIJA UČITELJA OSNOVNIH ŠKOLA U ODGOJU I OBRAZOVANJU ZA ODRŽIVI RAZVOJ Doprinosi razvoju kompetencija učitelja osnovnih škola u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj // Napredak (Zagreb), 156 (2015), 4; 367-383 doi:UDK: 371.14:504 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
Anđić, D. (2015) DOPRINOSI RAZVOJU KOMPETENCIJA UČITELJA OSNOVNIH ŠKOLA U ODGOJU I OBRAZOVANJU ZA ODRŽIVI RAZVOJ Doprinosi razvoju kompetencija učitelja osnovnih škola u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj. Napredak (Zagreb), 156 (4), 367-383 doi:UDK: 371.14:504.
@article{article, author = {An\dji\'{c}, Dunja}, year = {2015}, pages = {367-383}, DOI = {UDK: 371.14:504}, keywords = {kompetencije, u\v{c}itelji, odgoj i obrazovanje za odr\v{z}ivi razvoj, profesionalni razvoj, stru\v{c}no usavr\v{s}avanje, \v{s}kola.}, journal = {Napredak (Zagreb)}, doi = {UDK: 371.14:504}, volume = {156}, number = {4}, issn = {1330-0059}, title = {DOPRINOSI RAZVOJU KOMPETENCIJA U\v{C}ITELJA OSNOVNIH \v{S}KOLA U ODGOJU I OBRAZOVANJU ZA ODR\v{Z}IVI RAZVOJ Doprinosi razvoju kompetencija u\v{c}itelja osnovnih \v{s}kola u odgoju i obrazovanju za odr\v{z}ivi razvoj}, keyword = {kompetencije, u\v{c}itelji, odgoj i obrazovanje za odr\v{z}ivi razvoj, profesionalni razvoj, stru\v{c}no usavr\v{s}avanje, \v{s}kola.} }
@article{article, author = {An\dji\'{c}, Dunja}, year = {2015}, pages = {367-383}, DOI = {UDK: 371.14:504}, keywords = {competences, primary school teachers, education for sustainable development, school activities, professional in-service training in education for sustainable development.}, journal = {Napredak (Zagreb)}, doi = {UDK: 371.14:504}, volume = {156}, number = {4}, issn = {1330-0059}, title = {Contributions To The Development Of Primary School Teacher Competences In Education For Sustainable Development}, keyword = {competences, primary school teachers, education for sustainable development, school activities, professional in-service training in education for sustainable development.} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Sociological Abstracts
  • Social Services, Worldwide Political Science Abstracts, Linguistics & Language Behavior Abstracts Education Research Complete with Full Text (EBSCO) ERA-Educational Research Abstracts Hrčak – Portal znanstvenih časopisa RH


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font