Pregled bibliografske jedinice broj: 80089
Koncept tržišne vrijednosti marke
Koncept tržišne vrijednosti marke // Ekonomska misao i praksa, 10 (2001), 2; 267-279 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 80089 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Koncept tržišne vrijednosti marke
(Concept of Brand Equity)
Autori
Rajh, Edo
Izvornik
Ekonomska misao i praksa (1330-1039) 10
(2001), 2;
267-279
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
marka; tržišna vrijednost marke
(brand; brand equity)
Sažetak
U radu se daje pregled osnovnih elemenata koncepta tržišne vrijednosti marke. Započinje se analizom postojećih definicija njezine tržišne vrijednosti, te se na temelju analiziranoga daje prijedlog definicije koja obuhvaća bitne aspekte ovog pojma. Definicija glasi: tržišna vrijednost marke je razlika u percepciji potrošača između markom označene i neoznačene verzije istog proizvoda. Nastavlja se s analizom postojećih modela tržišne vrijednosti marke. Analiziraju se elementi pojedinih modela i njihovi međusobni odnosi. Rad završava zaključkom u kojemu se rezimiraju analizirani elementi ovog koncepta u obliku prijedloga modela tržišne vrijednosti marke.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Journal of Economic Literature