Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 80089

Koncept tržišne vrijednosti marke


Rajh, Edo
Koncept tržišne vrijednosti marke // Ekonomska misao i praksa, 10 (2001), 2; 267-279 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 80089 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Koncept tržišne vrijednosti marke
(Concept of Brand Equity)

Autori
Rajh, Edo

Izvornik
Ekonomska misao i praksa (1330-1039) 10 (2001), 2; 267-279

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
marka; tržišna vrijednost marke
(brand; brand equity)

Sažetak
U radu se daje pregled osnovnih elemenata koncepta tržišne vrijednosti marke. Započinje se analizom postojećih definicija njezine tržišne vrijednosti, te se na temelju analiziranoga daje prijedlog definicije koja obuhvaća bitne aspekte ovog pojma. Definicija glasi: tržišna vrijednost marke je razlika u percepciji potrošača između markom označene i neoznačene verzije istog proizvoda. Nastavlja se s analizom postojećih modela tržišne vrijednosti marke. Analiziraju se elementi pojedinih modela i njihovi međusobni odnosi. Rad završava zaključkom u kojemu se rezimiraju analizirani elementi ovog koncepta u obliku prijedloga modela tržišne vrijednosti marke.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
00020105

Ustanove:
Ekonomski institut, Zagreb

Profili:

Avatar Url Edo Rajh (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Rajh, Edo
Koncept tržišne vrijednosti marke // Ekonomska misao i praksa, 10 (2001), 2; 267-279 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Rajh, E. (2001) Koncept tržišne vrijednosti marke. Ekonomska misao i praksa, 10 (2), 267-279.
@article{article, author = {Rajh, Edo}, year = {2001}, pages = {267-279}, keywords = {marka, tr\v{z}i\v{s}na vrijednost marke}, journal = {Ekonomska misao i praksa}, volume = {10}, number = {2}, issn = {1330-1039}, title = {Koncept tr\v{z}i\v{s}ne vrijednosti marke}, keyword = {marka, tr\v{z}i\v{s}na vrijednost marke} }
@article{article, author = {Rajh, Edo}, year = {2001}, pages = {267-279}, keywords = {brand, brand equity}, journal = {Ekonomska misao i praksa}, volume = {10}, number = {2}, issn = {1330-1039}, title = {Concept of Brand Equity}, keyword = {brand, brand equity} }

Časopis indeksira:


  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Journal of Economic Literature





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font