Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 800799

Intrinzična motivacija i samoefikasnost srednjoškolaca na satovima tjelesne i zdravstvene kulture


Cetinić, Jelena; Vidaković Samaržija, Donata
Intrinzična motivacija i samoefikasnost srednjoškolaca na satovima tjelesne i zdravstvene kulture // Magistra Iadertina, 5 (2010), 103-114 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 800799 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Intrinzična motivacija i samoefikasnost srednjoškolaca na satovima tjelesne i zdravstvene kulture
(Intrinsic motivation and self-efficiency of high school students in physical education classes)

Autori
Cetinić, Jelena ; Vidaković Samaržija, Donata

Izvornik
Magistra Iadertina (1846-3606) 5 (2010); 103-114

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
intrinzična motivacija ; samoefikasnost ; sat tjelesne i zdravstvene kulture
(intrinsic motivation ; self-efficacy ; physical education classes)

Sažetak
Straživanje je provedeno na uzorku od 251 učenika Srednje medicinske škole u Zadru, od toga 63 učenika i 188 učenica u dobi od 15 do 18 godina. Primijenjena su dva anketna upitnika: upitnik opće samoefikasnosti (prema Schwarzer i sur. (1997) koji se sastoji od 10 čestica i koji mjeri opći i stabilan osjećaj osobne efikasnosti u suočavanju s različitim stresnim situacijama te upitnik intrinzične motivacije (Intrinsic Motivation Inventory (IMI)) od McAuley, Duncan i Tamman 1989. adaptiran za TZK-a 2002. prema Barić i sur.) koji se sastoji od 18 čestica koje procjenjuju četiri faktora: a) interes/uživanje ; b) percipirana kompetentnost ; c) napor/važnost ; d) pritisak/tenzija. Izračunate su frekvencije odgovora na pojedina pitanja, izračunati su deskriptivni pokazatelji oba testa, te je primjenom t-testa za nezavisne uzorke utvrđeno da postoji statistički značajna razlika po spolu u razini samoefikasnosti koju učenici postižu na nastavi tjelesne i zdravstvene kulture, te u razini motivacije, preciznije, pokazalo se da postoje statistički značajne razlike po spolu u faktorima interes/uživanje, percipirana kompetentnost i pritisak/tenzija, dok nema značajnih razlika u faktoru napor/važnost.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Donata Vidaković (autor)

Avatar Url Jelena Alić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Cetinić, Jelena; Vidaković Samaržija, Donata
Intrinzična motivacija i samoefikasnost srednjoškolaca na satovima tjelesne i zdravstvene kulture // Magistra Iadertina, 5 (2010), 103-114 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Cetinić, J. & Vidaković Samaržija, D. (2010) Intrinzična motivacija i samoefikasnost srednjoškolaca na satovima tjelesne i zdravstvene kulture. Magistra Iadertina, 5, 103-114.
@article{article, author = {Cetini\'{c}, Jelena and Vidakovi\'{c} Samar\v{z}ija, Donata}, year = {2010}, pages = {103-114}, keywords = {intrinzi\v{c}na motivacija, samoefikasnost, sat tjelesne i zdravstvene kulture}, journal = {Magistra Iadertina}, volume = {5}, issn = {1846-3606}, title = {Intrinzi\v{c}na motivacija i samoefikasnost srednjo\v{s}kolaca na satovima tjelesne i zdravstvene kulture}, keyword = {intrinzi\v{c}na motivacija, samoefikasnost, sat tjelesne i zdravstvene kulture} }
@article{article, author = {Cetini\'{c}, Jelena and Vidakovi\'{c} Samar\v{z}ija, Donata}, year = {2010}, pages = {103-114}, keywords = {intrinsic motivation, self-efficacy, physical education classes}, journal = {Magistra Iadertina}, volume = {5}, issn = {1846-3606}, title = {Intrinsic motivation and self-efficiency of high school students in physical education classes}, keyword = {intrinsic motivation, self-efficacy, physical education classes} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • EBSCO, Scientific Commons, MLA INTERNATIONAL BIBLIOGRAPHY





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font