Pregled bibliografske jedinice broj: 800795
Faktori rukovodećeg ponašanja u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture
Faktori rukovodećeg ponašanja u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture // Magistra Iadertina, 4 (2009), 1; 30-44 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 800795 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Faktori rukovodećeg ponašanja u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture
(Factors of Leader Behavior in Physical Education)
Autori
Alić, Jelena ; Kajtna, Tanja
Izvornik
Magistra Iadertina (1846-3606) 4
(2009), 1;
30-44
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
učenici ; rukovodeće ponašanje ; tjelesna i zdravstvena kultura ; faktorska analiza
(students ; leadership ; physical education ; factor analyses)
Sažetak
Osnovni cilj istraživanja bio je utvrditi faktorsku strukturu upitnika rukovodećeg ponašanja u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture. Rezultati ispitanika predstavljaju 27 odgovora na postavljene tvrdnje, a kondenzirani su na prvu glavnu komponentu. Korištene su dvije kosokutne faktorske analize (Oblimin i Promax) kojima se utvrdila faktorska struktura prostora rukovođenja u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture. Ispitivanjem je obuhvaćeno ukupno 200 učenika iz četrnaest razreda srednje škole "Blato" iz Blata na otoku Korčuli. Faktori izolirani metodom glavnih komponenata jesu: faktor pedagoškog pristupa, faktor pohvale i faktor individualnog pristupa i objektivnosti. Rezultati istraživanja ukazuju da je učenicima bitno ostvariti dobru komunikaciju s profesorom, nadalje, žele imati povjerenja u profesora i vole kada su pohvaljeni za svoj rad. Osim navedenoga za učenike je važna objektivnost i primjena individualizacije u odgojno-obrazovnom procesu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- EBSCO, Scientific Commons, MLA INTERNATIONAL BIBLIOGRAPHY