Pregled bibliografske jedinice broj: 800675
Ples kao sredstvo izražavanja djece predškolske dobi
Ples kao sredstvo izražavanja djece predškolske dobi // Dijete i estetski izričaji / Bacalja, Robert ; Ivon, Katarina (ur.).
Zadar: Zrinski d.d. Čakovec, 2014. str. 265-272 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 800675 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ples kao sredstvo izražavanja djece predškolske dobi
(Dance as Means of Expression of Preschool Children)
Autori
Cetinić, Jelena ; Vidaković Samaržija, Donata
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Dijete i estetski izričaji
/ Bacalja, Robert ; Ivon, Katarina - Zadar : Zrinski d.d. Čakovec, 2014, 265-272
ISBN
978-953-331-050-3
Skup
Međunarodni znanstveni skup Dijete i estetski izričaji
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 13.05.2011. - 14.05.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
ples ; predškolski uzrast ; estetska kultura pokreta ; igra
(dance ; preschool age ; aesthetic culture of movement ; game)
Sažetak
Primjena plesa kao oblika aktivnosti u radu s djecom predškolske dobi od iznimne je važnosti zbog pozitivnog utjecaja na razvoj brojnih sposobnosti u djece, kao što su osjećaj za ritam, osjećaj za pokret i osjećaj za ljepotu izvođenja pokreta te vizualizacije vlastitog položaja u grupi, ali i za razvoj bazičnih motoričkih sposobnosti kao što su fleksibilnost, snaga, ravnoteža, brzina i koordinacija koje su prijeko potrebne u njihovu daljnjem razvoju.Plesom se u djece razvijaju sposobnost kreativnog izražavanja i stvaralaštva, primjenom različitih pokreta i kretnji, a sve s igrom koja je jedna od osnovnih djetetovih potreba. Kroz igru dijete dovodi do izražaja svoje sposobnosti i znanja, paralelno razvija i svoje emocionalne potencijale. Igra odgovara djetetovoj prirodi i osigurava jedinstvo između tjelesnoga, intelektualnoga, emocionalnoga i socijalnog razvoja. Ona pridonosi i izgrađivanju djetetova karaktera. Djetetova aktivnost u igri istodobno predstavlja i učenje, pa je stoga najefikasniji put za stjecanje novog znanja, primanja sve složenijih informacija, za rješavanje zadataka koje sredina nameće, i što je najznačajnije, omogućava mu samostalno i stvaralačko razmišljanje. Cilj rada je prikazati plesne strukture, koje se igrom primjenjuju u predškolskom uzrastu, a u djece omogućuju razvijanje estetske kulture pokreta povezivanjem raznolikih struktura gibanja s elementima glazbenoga izražavanja
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
Izlaganje rada