Pregled bibliografske jedinice broj: 800517
Suradničko učenje u kombiniranom odjelu razredne nastave
Suradničko učenje u kombiniranom odjelu razredne nastave, 2015., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
CROSBI ID: 800517 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suradničko učenje u kombiniranom odjelu razredne nastave
(Cooperative learning in the combined class of primary school)
Autori
Zeba, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Osijek
Datum
14.07
Godina
2015
Stranica
71
Mentor
Bognar, Branko
Ključne riječi
suradničko učenje; kombinirani odjeli; akcijsko istraživanje
(cooperative learning; combined classes; action research)
Sažetak
Suradničko učenje potiče razvoj socijalnih vještina učenika i aktivno uključivanje učenika u proces učenja. Takvo učenje učenike potiče na suradnju, zajedničko rješavanje problema, međusobno uvažavanje mišljenja i razvoj kritičkog mišljenja. Svrha suradničkog učenja je osloboditi učenike od straha, ohrabrivati ih, omogućiti kvalitetniju interakciju i stjecanje raznih kompetencija. Ciljevi ovog akcijskog istraživanja bili su upoznavanje učenika s pojmom suradničkog učenja, poticanje učenika na suradnju i uvažavanje različitih stajališta među njima te razvijanje pozitivnog stava o suradnji. Učenici su tijekom istraživanja bili aktivni, surađivali su i pridržavali se pravila suradničkog učenja što je rezultiralo njihovim napretkom u tom području.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Branko Bognar
(mentor)