Pregled bibliografske jedinice broj: 800513
Aktivno učenje u kombiniranom odjelu razredne nastave
Aktivno učenje u kombiniranom odjelu razredne nastave, 2015., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
CROSBI ID: 800513 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Aktivno učenje u kombiniranom odjelu razredne nastave
(Active learning in the combined class of primary school)
Autori
Solić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Osijek
Datum
14.07
Godina
2015
Stranica
61
Mentor
Bognar, Branko
Ključne riječi
aktivno učenje; kombinirani odjeli; akcijsko istraživanje
(active learning; combined classes; action research)
Sažetak
Aktivno učenje omogućuje učeniku visok stupanj samostalnosti i aktivno sudjelovanje u nastavnom procesu. Osim toga, usmjereno je na potrebe i mogućnosti učenika. Nastava u kojoj se koriste metode aktivnog učenja, usmjerena je na učenika. Metode aktivnog učenja osposobljavaju učenika za primjenu naučenog, samostalno učenje, ali i suradnju, potiču učenika istraživanje, omogućuju razvoj kreativnosti, velikog broja važnih sposobnosti, samopouzdanja te stjecanje socijalnih i praktičnih vještina. Cilj ovog akcijskog istraživanja bio je organizirati aktivno učenje u kombiniranom odjelu, potaknuti učenikovu samostalnost, aktivno sudjelovanje u nastavnom procesu te suradnju među učenicima. Učenike sam potaknula na sudjelovanje i aktivnost. Stariji učenici su dobro surađivali, no još bi se trebalo poraditi na samostalnosti učenika prvog razreda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Branko Bognar
(mentor)