Pregled bibliografske jedinice broj: 800436
Kompetentnost nastavnika hrvatskoga jezika za provođenje medijske kulture u hrvatskim osnovnim školama
Kompetentnost nastavnika hrvatskoga jezika za provođenje medijske kulture u hrvatskim osnovnim školama // Medijska pismenost: preduvjet za odgovorne medije. / Car, Viktorija ; Turčilo, Lejla ; Matović, Marijana (ur.).
Sarajevo: Fakultet političkih nauka Univerziteta u Sarajevu, 2015. str. 121-139
CROSBI ID: 800436 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kompetentnost nastavnika hrvatskoga jezika za provođenje medijske kulture u hrvatskim osnovnim školama
(The competences of teachers of the Croatian language for the implementation of media culture in Croatian elementary schools)
Autori
Ciboci, Lana ; Osmančević, Leali
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Medijska pismenost: preduvjet za odgovorne medije.
Urednik/ci
Car, Viktorija ; Turčilo, Lejla ; Matović, Marijana
Izdavač
Fakultet političkih nauka Univerziteta u Sarajevu
Grad
Sarajevo
Godina
2015
Raspon stranica
121-139
ISBN
978-9958-598-63-0
Ključne riječi
medijska pismenost, medijska kultura, hrvatski jezik, nastavnici
(media literacy, media culture, Croatian language, teachers)
Sažetak
Hrvatskoj je medijska kultura jedna od predmetnih sastavnica hrvatskoga jezika što znači da su za medijski odgoj djece u Hrvatskoj zaduženi nastavnici hrvatskoga jezika. Problem je što neki nastavnici hrvatskoga jezika nemaju dovoljno znanja o medijima jer u sklopu fakultetske naobrazbe nisu imali dovoljno medijskih predmeta. Naime, dok neki fakulteti na kojima se obrazuju budući nastavnici hrvatskoga jezika nude veliki izbor medijskih predmeta, na drugima takvi predmeta gotovo uope nema. No, jesu li sami nastavnici toga svjesni? Smatraju li da imaju dovoljno znanja o medijima ili su im potrebna dodatna usavršavanja kako bi o njima mogli predavati učenicima? Smatraju li da bi medijska kultura uopće trebala biti dio nastave hrvatskoga jezika? Ovaj rad donosi odgovore na ova i druga pitanja. Istraživanje je provedeno metodom anketnog upitnika među nastavnicima hrvatskoga jezika u osnovnim školama na području Grada Zagreba. Rad donosi i rezultate analize sadržaja nastavnih jedinica o medijskoj kulturi u čitankama hrvatskoga jezika u višim razredima osnovne škole.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb,
Veleučilište Edward Bernays