Pregled bibliografske jedinice broj: 800372
Otvorena pitanja i izazovi poslovnih modela u turizmu
Otvorena pitanja i izazovi poslovnih modela u turizmu // 5th South-East European (SEE) meeting & scientific conference of management departments - Entrepreneurial Society: Current Trends and Future Prospects in Entrepreneurship, Organization and Management / Vuković, Ksenija ; Brčić, Ruža ; Klačmer Čalopa, Marina (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 221-227 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 800372 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Otvorena pitanja i izazovi poslovnih modela u turizmu
(Issues and challenges of business models in tourism)
Autori
Perić, Marko ; Premec, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
5th South-East European (SEE) meeting & scientific conference of management departments - Entrepreneurial Society: Current Trends and Future Prospects in Entrepreneurship, Organization and Management
/ Vuković, Ksenija ; Brčić, Ruža ; Klačmer Čalopa, Marina - Varaždin : Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2015, 221-227
ISBN
978-953-6071-50-0
Skup
5th South-East European (SEE) meeting & scientific conference of management departments - Entrepreneurial Society: Current Trends and Future Prospects in Entrepreneurship, Organization and Management
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 25.09.2015. - 26.09.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
poslovni model ; strateški menadžment ; turizam
(business model ; strategic management ; tourism)
Sažetak
Pojam i istraživanja poslovnih modela važna su tema unutar područja menadžmenta. Međutim, unatoč velikom broju radova na tu temu, pojam poslovnog modela i njegovi osnovni elementi nisu jasno određeni. Kada je riječ o turizmu, specifičnosti turističkog proizvoda traže ponovno promišljanje koncepta poslovnog modela. Cilj ovoga rada je ukratko prikazati različite pristupe u definiranju poslovnih modela i njegovih osnovnih elemenata te odrediti mjesto i ulogu poslovnih modela u procesu strateškog menadžmenta. Posebno će se istaknuti neka pitanja i izazovi na koja poslovni modeli u turizmu moraju dati odgovor kako bi se ne samo zadovoljilo prisutne turističke trendove već i osigurala provedba odabrane strategije i dugoročna održivost pružatelja usluga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Marko Perić
(autor)