Pregled bibliografske jedinice broj: 800329
Implementacija postmodernističkih književnih djela u redovitu nastavu hrvatskoga jezika u četverogodišnjim strukovnim školama
Implementacija postmodernističkih književnih djela u redovitu nastavu hrvatskoga jezika u četverogodišnjim strukovnim školama, 2015., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 800329 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Implementacija postmodernističkih književnih djela u redovitu nastavu hrvatskoga jezika u četverogodišnjim strukovnim školama
(The Implementation of Postmodern Fiction in Regular Classes of Croatian Language in Four-Year Vocational Schools)
Autori
Zrinjan, Snježana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
30.11
Godina
2015
Stranica
200
Mentor
Roić, Sanja
Ključne riječi
postmoderna proza; nastava hrvatskog jezika
(postmodern fiction; classes of croatian language)
Sažetak
Disertacija proučava prisutnost postmodernih djela u programima i čitankama za srednje strukovne škole i navodi mogućnosti reforme kurikula. Predočena je mogućnost uvođenja postmodernih tema u Ispitnom katalogu iz Hrvatskog jezika za državnu maturu i mogućnost uvođenja postmoderne proze u srednjoškolsku nastavu sljedećih djela: Borges, Aleph ; Eco, Ime ruže ; Calvino, Ako jedne zimske noći neki putnik ; Baricco, Ilijada). Autorica predlaže metodičke mogućnosti interpretacije intertekstualnosti u nastavi hrvatskog jezika u srednjim strukovnim školama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
Napomena
Rad sadrži i anketu provedenu među nastavnicima o eventualnoj primjeni ovog projekta u praksi.