Pregled bibliografske jedinice broj: 800253
Upravljanje znanjem u kompaniji Coca-Cola
Upravljanje znanjem u kompaniji Coca-Cola, 2015., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 800253 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje znanjem u kompaniji Coca-Cola
(Coca Cola Company Knowledge Management)
Autori
Ivanov, Nena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
25.09
Godina
2015
Stranica
67
Mentor
Peša, Anita
Ključne riječi
upravljanje znanjem; eksplicitno znanje; tacitno znanje; Coca-Cola; konkurentska prednost
(knowledge management; explicit knowledge; tacit knowledge; Coca-Cola; competitive advantage)
Sažetak
Svrha istraživanja je utvrditi na koji je način primjenjen koncept upravljanja znanjem u Coca – Coli i koje su koristi od primjene istog. Istraživanje je provedeno uporabom relevantnih sekundardnih podataka. Rezultati istraživanja upućuju na zaključak da je primjena upravljanja znanjem esencijalna u „ekonomiji znanja“ zbog brzog zastarijevanja znanja, sposobnosti i vještina ljudskih resursa koji imaju sve značajniji utjecaj na konkurentsku prednost poduzeća. Primjer kompanije Coca-Cola predstavlja primjer dobre prakse implementacije upravljanja znanjem s obzirom da uvažava tehničke, kulturološke i strukturalne preduvjete implementacije navedenog koncepta. Preporuka za daljnje istraživanje je utvrditi korelaciju između inovacijskih sposobnosti više međunarodnih poduzeća i primjene sustava upravljanja znanjem.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija