Pregled bibliografske jedinice broj: 800117
Elektronička učionica – očekivanja i strahovi
Elektronička učionica – očekivanja i strahovi // Kulturni identitet u digitalnom dobu – Peti međunarodni naučno-stručni skup
Zenica, Bosna i Hercegovina, 2014. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 800117 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Elektronička učionica – očekivanja i strahovi
(Electronic classroom – expectations and fears)
Autori
Ćirić, Josip ; Brala-Mudrovčić, Jasminka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Skup
Kulturni identitet u digitalnom dobu – Peti međunarodni naučno-stručni skup
Mjesto i datum
Zenica, Bosna i Hercegovina, 03.04.2014. - 04.04.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
e-obrazovanje; hrvatski jezik; filozofija
(e-Education; Croatian language; philosophy)
Sažetak
Očit je trend povećavanja udjela e-obrazovanja, odnosno učenja na daljinu u obrazovnom procesu. Ovim radom želimo provjeriti empirijske podatke (anketno istraživanje) o stavovima srednjoškolskih i sveučilišnih nastavnika o e-obrazovanju. Poimenice, želimo ispitati kakva su njihova očekivanja od novih tehnologija u obrazovnom procesu, kakvim procjenjuju vlastita predznanja i afinitete prema uporabi tih tehnologija, u kojoj mjeri su svjesni potencijala, odnosno ograničenja takvog pristupa. Nadalje, želimo vidjeti ima li mjesta strahovima te ispitati moguće facete otpora prema uvođenju navedenih tehnologija. S obzirom na širinu primjene e-obrazovanja, ograničit ćemo se u istraživanju na humanističko obrazovanje, poimenice nastavu hrvatskog jezika i književnosti, te filozofiju. Na koncu, naše rezultate ćemo postaviti u kontekst dosadašnjih istraživanja te ponuditi naznake i smjernice za primjenu dobre prakse.
Izvorni jezik
Hrvatski