Pregled bibliografske jedinice broj: 800050
Igra – poticaj učenicima razredne nastave za izvannastavno čitanje
Igra – poticaj učenicima razredne nastave za izvannastavno čitanje // Dijete, igra, stvaralaštvo
Split, Hrvatska, 2015. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 800050 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Igra – poticaj učenicima razredne nastave za izvannastavno čitanje
(The play - incentive to students of classroom teaching for extracurricular reading)
Autori
Brala-Mudrovčić, Jasminka ; Svetić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Skup
Dijete, igra, stvaralaštvo
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 24.09.2015. - 25.09.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
motivacija; čitanje; lektira; igra; izvannastavno čitanje
(motivation; reading; literature reading; play; extracurricular reading)
Sažetak
Radom se nastoji prikazati trenutno stanje u nastavi lektire u Republici Hrvatskoj. Određuje se pojam motivacije i donose metode pomoću kojih se može motivirati učenike za izvannastavno čitanje. Posebna pozornost posvećuje se igri, budući je ona izvrstan medij u motiviranju učenika za čitanje. Provelo se istraživanje o motiviranosti učenika razredne nastave za izvannastavno čitanje. Učenici dvaju drugih i jednog četvrtog razreda osnovne škole u Ličkom Osiku ispitani su anketom sa petnaest pitanja zatvorenog tipa, a rezultati su prikazani grafički i brojčano. Rezultati su pokazali da učenici redovito čitaju lektiru, ali i da prelaskom u viši razred sve više gube interes za izvannastavno čitanje. Uočena je i želja učenika za suvremenijim pristupom nastavi lektire.
Izvorni jezik
Hrvatski