Pregled bibliografske jedinice broj: 799691
Interkulturalni pristup nastavi povijesti
Interkulturalni pristup nastavi povijesti // Povijest u nastavi, II (2004), 2 (4); 323-336 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 799691 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interkulturalni pristup nastavi povijesti
(Teaching History in Intercultural Context)
Autori
Marinović, Marijana
Izvornik
Povijest u nastavi (1334-1375) II
(2004), 2 (4);
323-336
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Interkulturalizam; multikulturalizam; europska dimenzija; ljudska prava; građanska prava; multiperspektivnost
(Interculturalism; multiculturalism; European dimension; human rights; civil rights; multiperspectivity)
Sažetak
Interkulturalni suživot danas je jedno od najznačajnijih civilizacijskih pitanja. Gotovo da nema nastavnog predmeta u školi koji bi mogao izbjeći interkulturalni pristup. Interkulturalni odgoj promiče temeljne vrijednosti kao što su jednakopravnost, tolerancija i suživot te usvajanje vještina komuniciranja, a s namjerom da se uklone predrasude i naglase pozitivni međusobni utjecaji između različitih zemalja, naroda, religija i ideja. Filozofija na kojoj se gradi današnja civilizacija i koja je temelj interkulturalnog odgoja je da ne postoje viševrijedne i manjevrijedne kulture. Kulture, većinske ili manjinske, jednako su vrijedne, a vrednovanje je stvar pojedinca i njegove vrijednosne orijentacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Povijest