Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 798976

Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije


Perišić Prodan, Marina
Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije, 2015., doktorska disertacija, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija


CROSBI ID: 798976 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije
(Hotel Marketing as a Precondition to Tourist Destination Development)

Autori
Perišić Prodan, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Mjesto
Opatija

Datum
14.07

Godina
2015

Stranica
372

Mentor
Meler, Marcel

Ključne riječi
dionici; hotel; marketing; marketinška koncepcija; turistička destinacija
(stakeholders; hotel; marketing; marketing concept; tourist destination)

Sažetak
Usvajanjem marketinške koncepcije u hotelskim poslovnim subjektima, a u cilju povećanja uspješnosti poslovanja i postizanja sinergijskih učinaka suradnje s dionicima u turističkoj destinaciji, a poglavito suradnjom između hotelskih poslovnih subjekata i turističkih zajednica, moguće je odgovoriti izazovima koje nameće suvremeno turističko okruženje, te postići suvremeni destinacijski razvoj turizma. U cilju procjene razine implementiranosti marketinške koncepcije u hotelskim poslovnim subjektima, te njezinog utjecaja na uspješnost poslovanja i suradnju s dionicima u turističkoj destinaciji, provedeno je istraživanje među hotelskim poslovnim subjektima i turističkim zajednicama Primorsko- goranske i Istarske županije. Također, analizom rezultata istraživanja turističkih destinacija Primorsko- goranske i Istarske županije, a temeljem kvantitativnih i kvalitativnih pokazatelja razvoja turizma destinacije, proveden je hotelski i destinacijski benchmarking odabranih županija. U cilju dokazivanja postavljenih hipoteza, korištene su brojne statističke metode. Posebna pozornost usmjerena je na analizu marketinške koncepcije i njezin utjecaj na uspješnost poslovanja hotelskih poslovnih subjekata, intenzitet suradnje s dionicima, te učinkovitost suradnje s turističkim zajednicama pri planiranju i realizaciji marketinških aktivnosti turističke destinacije. Istraživanje je potvrdilo potrebu intenziviranja implementacije marketinške koncepcije, te ukazalo na prednosti i mogućnosti primjene iste s ciljem postizanja veće uspješnosti poslovanja, te bolje suradnje s dionicima u turističkoj destinaciji, kao i učinkovitije suradnje s turističkim zajednicama. Rezultati dobiveni istraživanjem indikativni su za marketinške menadžere hotelskih poslovnih subjekata koji nastoje unaprijediti vlastito poslovanje, bez obzira na razinu implementiranosti marketinške koncepcije u poslovanju. Nadalje, rezultati dobiveni istraživanjem mogu poslužiti u praksi svim dionicima u turističkoj destinaciji, a poglavito menadžmentu turističkih zajednica, kako bi doprinijeli poboljšanju kvalitete turističke ponude i time odgovorili na suvremene zahtjeve turističkog tržišta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Marcel Meler (mentor)

Avatar Url Marina Perišić Prodan (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Perišić Prodan, Marina
Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije, 2015., doktorska disertacija, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Perišić Prodan, M. (2015) 'Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije', doktorska disertacija, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija.
@phdthesis{phdthesis, author = {Peri\v{s}i\'{c} Prodan, Marina}, year = {2015}, pages = {372}, keywords = {dionici, hotel, marketing, marketin\v{s}ka koncepcija, turisti\v{c}ka destinacija}, title = {Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turisti\v{c}ke destinacije}, keyword = {dionici, hotel, marketing, marketin\v{s}ka koncepcija, turisti\v{c}ka destinacija}, publisherplace = {Opatija} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Peri\v{s}i\'{c} Prodan, Marina}, year = {2015}, pages = {372}, keywords = {stakeholders, hotel, marketing, marketing concept, tourist destination}, title = {Hotel Marketing as a Precondition to Tourist Destination Development}, keyword = {stakeholders, hotel, marketing, marketing concept, tourist destination}, publisherplace = {Opatija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font