Pregled bibliografske jedinice broj: 798976
Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije
Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije, 2015., doktorska disertacija, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
CROSBI ID: 798976 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije
(Hotel Marketing as a Precondition to Tourist Destination Development)
Autori
Perišić Prodan, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Mjesto
Opatija
Datum
14.07
Godina
2015
Stranica
372
Mentor
Meler, Marcel
Ključne riječi
dionici; hotel; marketing; marketinška koncepcija; turistička destinacija
(stakeholders; hotel; marketing; marketing concept; tourist destination)
Sažetak
Usvajanjem marketinške koncepcije u hotelskim poslovnim subjektima, a u cilju povećanja uspješnosti poslovanja i postizanja sinergijskih učinaka suradnje s dionicima u turističkoj destinaciji, a poglavito suradnjom između hotelskih poslovnih subjekata i turističkih zajednica, moguće je odgovoriti izazovima koje nameće suvremeno turističko okruženje, te postići suvremeni destinacijski razvoj turizma. U cilju procjene razine implementiranosti marketinške koncepcije u hotelskim poslovnim subjektima, te njezinog utjecaja na uspješnost poslovanja i suradnju s dionicima u turističkoj destinaciji, provedeno je istraživanje među hotelskim poslovnim subjektima i turističkim zajednicama Primorsko- goranske i Istarske županije. Također, analizom rezultata istraživanja turističkih destinacija Primorsko- goranske i Istarske županije, a temeljem kvantitativnih i kvalitativnih pokazatelja razvoja turizma destinacije, proveden je hotelski i destinacijski benchmarking odabranih županija. U cilju dokazivanja postavljenih hipoteza, korištene su brojne statističke metode. Posebna pozornost usmjerena je na analizu marketinške koncepcije i njezin utjecaj na uspješnost poslovanja hotelskih poslovnih subjekata, intenzitet suradnje s dionicima, te učinkovitost suradnje s turističkim zajednicama pri planiranju i realizaciji marketinških aktivnosti turističke destinacije. Istraživanje je potvrdilo potrebu intenziviranja implementacije marketinške koncepcije, te ukazalo na prednosti i mogućnosti primjene iste s ciljem postizanja veće uspješnosti poslovanja, te bolje suradnje s dionicima u turističkoj destinaciji, kao i učinkovitije suradnje s turističkim zajednicama. Rezultati dobiveni istraživanjem indikativni su za marketinške menadžere hotelskih poslovnih subjekata koji nastoje unaprijediti vlastito poslovanje, bez obzira na razinu implementiranosti marketinške koncepcije u poslovanju. Nadalje, rezultati dobiveni istraživanjem mogu poslužiti u praksi svim dionicima u turističkoj destinaciji, a poglavito menadžmentu turističkih zajednica, kako bi doprinijeli poboljšanju kvalitete turističke ponude i time odgovorili na suvremene zahtjeve turističkog tržišta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija