Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 798831

Upoznavanje baštine kroz akcijsko istraživanje u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju


Jukić, Tonća
Upoznavanje baštine kroz akcijsko istraživanje u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 64 (2015), 3; 424-438 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 798831 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upoznavanje baštine kroz akcijsko istraživanje u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju
(Introducing the concept of heritage through action research in early and pre-school education)

Autori
Jukić, Tonća

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 64 (2015), 3; 424-438

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
akcijsko istraživanje; baština; kreativnost; održivi razvoj; rani i predškolski odgoj i obrazovanje
(action research; heritage; creativity; sustainable development; early and pre-school education)

Sažetak
Baština predstavlja nepresušan izvor za osvješćivanje vlastitog i tuđeg identiteta te za razumijevanje različitosti i osobne odgovornosti u kontekstu održivog razvoja. Upravo stoga baština je neizostavna tema u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju koji, s obitelji, predstavlja polaznu točku u procesu cjeloživotnog učenja i izgrađivanja pojedinaca koji će se aktivno, odgovorno i kreativno odnositi prema prirodnom, društvenom i tehničkotehnološkom okružju. Pristup baštinskim sadržajima i iskustvima koja iz njih proizlaze potrebno je sustavno i cilju usmjereno planirati, ostvarivati, pratiti i vrednovati kako bi se utvrdilo u kojoj mjeri i na koji način pridonose djetetovu procesu razumijevanja i njegovu cjelovitom razvoju. Budući da akcijsko istraživanje predstavlja proces istraživanja odgojnoobrazovne prakse koji se provodi u svrhu njezina unaprjeđenja te se ostvaruje kroz spiralno povezane etape planiranja, djelovanja, praćenja i refleksije, u radu se predlažu mogućnosti upoznavanja baštine kroz akcijsko istraživanje u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju. Spoznaje dobivene takvim istraživačkim pristupom mogle bi pridonijeti osvješćivanju šire zajednice o važnosti i dobrobiti upoznavanja baštine od najranije dobi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Tonća Jukić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Jukić, Tonća
Upoznavanje baštine kroz akcijsko istraživanje u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 64 (2015), 3; 424-438 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Jukić, T. (2015) Upoznavanje baštine kroz akcijsko istraživanje u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju. Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 64 (3), 424-438.
@article{article, author = {Juki\'{c}, Ton\'{c}a}, year = {2015}, pages = {424-438}, keywords = {akcijsko istra\v{z}ivanje, ba\v{s}tina, kreativnost, odr\v{z}ivi razvoj, rani i pred\v{s}kolski odgoj i obrazovanje}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {64}, number = {3}, issn = {0037-654X}, title = {Upoznavanje ba\v{s}tine kroz akcijsko istra\v{z}ivanje u ranom i pred\v{s}kolskom odgoju i obrazovanju}, keyword = {akcijsko istra\v{z}ivanje, ba\v{s}tina, kreativnost, odr\v{z}ivi razvoj, rani i pred\v{s}kolski odgoj i obrazovanje} }
@article{article, author = {Juki\'{c}, Ton\'{c}a}, year = {2015}, pages = {424-438}, keywords = {action research, heritage, creativity, sustainable development, early and pre-school education}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {64}, number = {3}, issn = {0037-654X}, title = {Introducing the concept of heritage through action research in early and pre-school education}, keyword = {action research, heritage, creativity, sustainable development, early and pre-school education} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • MLA - Modern Language Abstracts
  • ProQuest
  • EBSCO





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font