Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 798536

Traganje za bojama kao put sazrijevanja


Franković, Sanja
Traganje za bojama kao put sazrijevanja // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, LV (2009), 21; 9-28 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 798536 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Traganje za bojama kao put sazrijevanja
(Looking for the Colours as a Way to Maturity)

Autori
Franković, Sanja

Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) LV (2009), 21; 9-28

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
heuristički dijalog; simbolika boja; likova i prostora; svjesno/nesvjesno; sastavnice bajke; humor; nelogične jezične tvorbe
(heuristic dialog; symbolism of colours; characters and space; conscious/unconscious; elements of the fairytale; humour; illogical linguistic creations)

Sažetak
Bijeli klaun kao roman lika uvodi nas u kasno djetinjstvo dječaka koji ne prepoznaje boje i odrasta kao sin putujućih cirkuskih klaunova, što mu onemogućuje vezanost za određeni prostor i ljude. U romanu je važna trijada likova: zmaj – dječak – starac. Zmaj pripada snu, simbolizira nesvjesni dio dječakove osobnosti i bori se za mjesto u njegovu svjesnom životu. Dječak predstavlja svjesnu osobnost (ja), a spoznajnu nadgradnju ostvaruje uz pomoć mudra starca koji je njegov simbolični nad-ja. Asocijativno bliski i simbolični, prostor šume i prostor sna kriju u sebi tajne i mudrost te su povezani s dječakovim spoznajnim razvojem. Rad razmatra njegovo odrastanje u okviru društvenih odnosa i na podsvjesnoj razini njegova bića. Društveno okružje polazište je za raščlambu ostalih odnosa u djelu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Sanja Franković (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Franković, Sanja
Traganje za bojama kao put sazrijevanja // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, LV (2009), 21; 9-28 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Franković, S. (2009) Traganje za bojama kao put sazrijevanja. Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, LV (21), 9-28.
@article{article, author = {Frankovi\'{c}, Sanja}, year = {2009}, pages = {9-28}, keywords = {heuristi\v{c}ki dijalog, simbolika boja, likova i prostora, svjesno/nesvjesno, sastavnice bajke, humor, nelogi\v{c}ne jezi\v{c}ne tvorbe}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {LV}, number = {21}, issn = {0044-4855}, title = {Traganje za bojama kao put sazrijevanja}, keyword = {heuristi\v{c}ki dijalog, simbolika boja, likova i prostora, svjesno/nesvjesno, sastavnice bajke, humor, nelogi\v{c}ne jezi\v{c}ne tvorbe} }
@article{article, author = {Frankovi\'{c}, Sanja}, year = {2009}, pages = {9-28}, keywords = {heuristic dialog, symbolism of colours, characters and space, conscious/unconscious, elements of the fairytale, humour, illogical linguistic creations}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {LV}, number = {21}, issn = {0044-4855}, title = {Looking for the Colours as a Way to Maturity}, keyword = {heuristic dialog, symbolism of colours, characters and space, conscious/unconscious, elements of the fairytale, humour, illogical linguistic creations} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • MLA INTERNATIONAL BIBLIOGRAPHY, New York, USA
  • EBSCO Publishing, Editoral Department, Massachusetts, USA
  • Emerald Management Reviews database, United Kingdom
  • Ulrich Serials Analysis System, USA
  • Hrčak – Portal znanstvenih časopisa RH





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font