Pregled bibliografske jedinice broj: 798363
RETRACTED: Multimedijsko učenje i vrednovanje matematičkih panoa na primjeru GeoGebre
RETRACTED: Multimedijsko učenje i vrednovanje matematičkih panoa na primjeru GeoGebre // Medijska istraživanja, 21 (2015), 2; 122-155 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 798363 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
RETRACTED: Multimedijsko učenje i vrednovanje matematičkih panoa na primjeru GeoGebre
(RETRACTED: Multimedia Learning and Evaluating Mathematical Billboard on the Example of GeoGebra)
Autori
Tolić, Mirela ; Jukić, Renata ; Josipović, Vesna
Izvornik
Medijska istraživanja (1330-6928) 21
(2015), 2;
122-155
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
GeoGebra ; kreativni rad ; matematički panoi ; multimedijska didaktika ; multimedijsko učenje
(GeoGebra ; multumedia didactics ; multimedia learning ; mathematical boards ; creative work)
Sažetak
Pod utjecajem naglog razvoja Interneta te različitih programa, posebice interaktivnih matematičkih računalnih softvera, mijenjale su se i metode uključivanja računala u obrazovni proces. Na primjerima izrade matematičkih panoa iz nastavnih cjelina linearne funkcije, kvadratne funkcije, eksponencijalne i logaritamske funkcije, potrošačkog kredita i kalkulacije prikazana je metoda učenja i vrednovanja učeničkih radova uz pomoć multimedije. U istraživanju je sudjelovalo 420 učenika početnih razreda srednje strukovne škole Splitsko-dalmatinske županije. Eksperimentalno je istraživanje pokazalo da višekratna upotreba računalnih strategija i pragmatična upotreba multimedijske didaktike može značajno utjecati na odgojno-obrazovni proces učenja. Rezultati istraživanja prikazuju kako je primjenom matematičkog programa GeoGebra, alata za e-učenje na praktičnim zadacima kroz istraživanje i kreativno prikazivanje rezultata, olakšano usvajanje gradiva. Time se povećava motivacija za učenje matematike, ali i razvoj digitalnih kompetencija kod učenika i nastavnika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Napomena
Poricanje rada, Medijska istraživanja, Vol. 22 No. 1, 2016. https://hrcak.srce.hr/161322
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts
- Linguistic and Language Behavior Abstracts (LLBA)
- Social Planning/Policy & Development Abstracts (SOPODA)
- Current Index to Journals in Education (CIJE)