Pregled bibliografske jedinice broj: 797822
Komparativna studija refundiranja troškova upisa na fakultete odabranih zemalja svijeta
Komparativna studija refundiranja troškova upisa na fakultete odabranih zemalja svijeta // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 61 (2015), 1; 81-91 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 797822 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komparativna studija refundiranja troškova upisa na fakultete odabranih zemalja svijeta
(Comparative Study on Refunding College Entry Fees in Selected Countries of the World)
Autori
Lukaš, Mirko ; Samardžić, Darko
Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 61
(2015), 1;
81-91
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
državne subvencije; studentski zajmovi; uvjeti upisa; visokoškolske institucije; troškovi upisa
(state subventions; student loans; terms of entry; institutions of higher education; entry fees)
Sažetak
Rad analizira razlike u načinima refundiranja troškova upisa na fakultete unutar obrazovnih sustava odabranih zemalja svijeta: Australija, Indija, Izrael, Japan, Kina i Rusija. Svrha je rada analizom zakonskih propisa utvrditi oblike financiranja upisa na visoko školstvo u navedenim zemljama. U uvodu rada donose se socio-ekonomske karakteristike poput: veličine, broja stanovnika, religijskoga opredjeljenja i političkoga uređenja. Predstavljene su vrste visoko obrazovnih institucija u istraživanim zemljama kao i predviđeni uvjeti upisa na odabrane visokoškolske ustanove. Postavljena su istraživačka pitanja kojima se želi odgovoriti na dvije odabrane kategorije kao što su uvjeti upisa i financiranje visokoškolskih sustava. Rasprava donosi interpretaciju komparativnih kategorija određenih ciljevima istraživanja. U zaključku su prikazane različitosti u načinima i uvjetima upisa na visoke škole, troškovi upisa i studentski zajmovi u promatranim zemljama kao i prikaz navedenih kategorija u Republici Hrvatskoj. Rad apostrofira specifičnosti koje izdvajaju i nude različite primjere te mogućnosti rješavanja ovoga gorućega problema u hrvatskom visokom školstvu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- LISA: Library and Information Science Abstracts
- LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
- MLA - Modern Language Abstracts
- EBSCO Publishing, Editoral Department, Massachusetts, USA Emerald Management Reviews database, United Kingdom Ulrich Serials Analysis System, USA