Pregled bibliografske jedinice broj: 797757
Strip Ivana između jave i bajke kao alternativno nastavno sredstvo
Strip Ivana između jave i bajke kao alternativno nastavno sredstvo // ˝Šegrt Hlapić˝ od čudnovatog do čudesnog / Majhut, Berislav ; Narančić Kovač, Smiljana, Lovrić Kralj, Sanja (ur.).
Zagreb : Slavonski Brod: Hrvatska udruga istraživača dječje književnosti ; Ogranak Matice hrvatske u Slavonskom Brodu, 2015. str. 517.-532.
CROSBI ID: 797757 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strip Ivana između jave i bajke kao alternativno nastavno sredstvo
(The comic Ivana between reality and fairy tales as an alternative teaching tool)
Autori
Lazzarich, Marinko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
˝Šegrt Hlapić˝ od čudnovatog do čudesnog
Urednik/ci
Majhut, Berislav ; Narančić Kovač, Smiljana, Lovrić Kralj, Sanja
Izdavač
Hrvatska udruga istraživača dječje književnosti ; Ogranak Matice hrvatske u Slavonskom Brodu
Grad
Zagreb : Slavonski Brod
Godina
2015
Raspon stranica
517.-532.
ISBN
978-953-57604-1-2
Ključne riječi
medijska kultura, strip, medijska pismenost, korelacija likovne umjetnosti i književnosti, obrazovanje
(media culture, comic strip, media literacy, art and literature correlation, education)
Sažetak
Budući da su djeca po prirodi vizualna, empatija stripa podesan je metodološki instrumentarij za usvajanje novih obrazovnih sadržaja. Korelacija između likovne kulture i materinskoga jezika posebice dolazi do izražaja u razrednoj nastavi jer komunikacija slikom može motivirati dijete za susret s književnim djelom. Strip iz edicije ˝Hrvatski velikani˝, Ivana između jave i bajke, autora Darka Macana i Frana Petruše, može poslužiti kao motivacijski predložak za čitanje Čudnovatih zgoda šegrta Hlapića, Ivane Brlić Mažuranić. Kao alternativno sredstvo strip na jednostavan način progovara o kulturno-povijesnim temama, stoga autor promišlja o mogućnosti primjene stripa Ivana između jave i bajke u osnovnoškolskoj nastavnoj praksi. Kako metodika stripa u nastavi osigurava diskurs svakodnevnice, stripom se može prenijeti znanje ležernije od udžbenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija