Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 797738

Primjena marketing plana u prodaji ekoloških poljoprivrednih proizvoda


Vedrana Hitner
Primjena marketing plana u prodaji ekoloških poljoprivrednih proizvoda, 2014., diplomski rad, diplomski, Poljoprivredni fakultet, Osijek


CROSBI ID: 797738 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena marketing plana u prodaji ekoloških poljoprivrednih proizvoda
(Implementation of the marketing plan in selling ecological agricurtural products)

Autori
Vedrana Hitner

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Poljoprivredni fakultet

Mjesto
Osijek

Datum
12.11

Godina
2014

Stranica
46

Mentor
Lončarić, Ružica

Ključne riječi
ekološka poljoprivreda ; poljoprivredno-prehrambeni proizvod ; održivost ; resursi ; čimbenici ; marketing plan ; ekološki poljoprivredni proizvodi
(ecological ; agriculture ; agri-food ; sustainability ; resources ; factors ; marketing plan ; ecological agricultural product)

Sažetak
Ekološku poljoprivredu moguće je definirati kao sustav poljoprivrednog gospodarenja koji teži etički prihvatljivoj, ekološki čistoj, socijalno pravednoj i gospodarski isplativoj poljoprivrednoj proizvodnji. Brojni su čimbenici bitni za razvoj ekološke poljoprivredne proizvodnje. Kao vanjski najčešće se navode demografski, gospodarski, politički, sociokulturni i mikroekonomski čimbenici. Cilj je promatrati marketing plan kao instrument koji poljoprivredniku pomaže organizirati svoje resurse i kapacitete u cilju postignuća marketinških ciljeva.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek

Profili:

Avatar Url Ružica Lončarić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vedrana Hitner
Primjena marketing plana u prodaji ekoloških poljoprivrednih proizvoda, 2014., diplomski rad, diplomski, Poljoprivredni fakultet, Osijek
Vedrana Hitner (2014) 'Primjena marketing plana u prodaji ekoloških poljoprivrednih proizvoda', diplomski rad, diplomski, Poljoprivredni fakultet, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, year = {2014}, pages = {46}, keywords = {ekolo\v{s}ka poljoprivreda, poljoprivredno-prehrambeni proizvod, odr\v{z}ivost, resursi, \v{c}imbenici, marketing plan, ekolo\v{s}ki poljoprivredni proizvodi}, title = {Primjena marketing plana u prodaji ekolo\v{s}kih poljoprivrednih proizvoda}, keyword = {ekolo\v{s}ka poljoprivreda, poljoprivredno-prehrambeni proizvod, odr\v{z}ivost, resursi, \v{c}imbenici, marketing plan, ekolo\v{s}ki poljoprivredni proizvodi}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, year = {2014}, pages = {46}, keywords = {ecological, agriculture, agri-food, sustainability, resources, factors, marketing plan, ecological agricultural product}, title = {Implementation of the marketing plan in selling ecological agricurtural products}, keyword = {ecological, agriculture, agri-food, sustainability, resources, factors, marketing plan, ecological agricultural product}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font