Pregled bibliografske jedinice broj: 797738
Primjena marketing plana u prodaji ekoloških poljoprivrednih proizvoda
Primjena marketing plana u prodaji ekoloških poljoprivrednih proizvoda, 2014., diplomski rad, diplomski, Poljoprivredni fakultet, Osijek
CROSBI ID: 797738 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena marketing plana u prodaji ekoloških
poljoprivrednih proizvoda
(Implementation of the marketing plan in selling
ecological agricurtural products)
Autori
Vedrana Hitner
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Poljoprivredni fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
12.11
Godina
2014
Stranica
46
Mentor
Lončarić, Ružica
Ključne riječi
ekološka poljoprivreda ; poljoprivredno-prehrambeni proizvod ; održivost ; resursi ; čimbenici ; marketing plan ; ekološki poljoprivredni proizvodi
(ecological ; agriculture ; agri-food ; sustainability ; resources ; factors ; marketing plan ; ecological agricultural product)
Sažetak
Ekološku poljoprivredu moguće je definirati kao sustav poljoprivrednog gospodarenja koji teži etički prihvatljivoj, ekološki čistoj, socijalno pravednoj i gospodarski isplativoj poljoprivrednoj proizvodnji. Brojni su čimbenici bitni za razvoj ekološke poljoprivredne proizvodnje. Kao vanjski najčešće se navode demografski, gospodarski, politički, sociokulturni i mikroekonomski čimbenici. Cilj je promatrati marketing plan kao instrument koji poljoprivredniku pomaže organizirati svoje resurse i kapacitete u cilju postignuća marketinških ciljeva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek
Profili:
Ružica Lončarić
(mentor)