Pregled bibliografske jedinice broj: 797474
Primjena otvorenog modela nastave glazbe u prva četiri razreda osnovne škole : Metodički priručnik za učitelje i studente primarnog obrazovanja, glazbene kulture i glazbene pedagogije
Primjena otvorenog modela nastave glazbe u prva četiri razreda osnovne škole : Metodički priručnik za učitelje i studente primarnog obrazovanja, glazbene kulture i glazbene pedagogije / Matanović, Damir (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016
CROSBI ID: 797474 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena otvorenog modela nastave glazbe u prva četiri razreda osnovne škole : Metodički priručnik za učitelje i studente primarnog obrazovanja, glazbene kulture i glazbene pedagogije
(Application of the open model of music teaching in the first four years of grade school : Methodological manual for teachers and students of primary education, music culture and music pedagogy)
Autori
Šulentić Begić, Jasna
Vrsta obrazovnog materijala
Priručnik (visokoškolsko obrazovanje)
Izdavač
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Grad
Osijek
Godina
2016
Stranica
142
ISBN
978-953-6965-43-4
Ključne riječi
primarno obrazovanje ; nastava glazbe ; metodika glazbe
(primary education ; teaching music ; methodics of music)
Sažetak
Priručnik Primjena otvorenog modela nastave glazbe u prva četiri razreda osnovne škole je, na neki način, nadopuna priručnika pod nazivom Otvoreni model glazbene nastave u praksi osnovne škole (Slušanje glazbe i pjevanje), koji je objavila ista autorica. U tom prvom priručniku prikazuju se izvedbeni planovi i programi svih razreda i daju opisi za svaki nastavni sat od četvrtog do osmog razreda osnovne škole, dok se u ovom priručniku, kao što se može vidjeti iz naslova, prikazuju izvedbeni planovi i programi svih razreda razredne nastave i daju opisi za svaki nastavni sat u prvim, drugim, trećim i četvrtim razredima. Priručnik može poslužiti budućem (i sadašnjem) učitelju primarnog obrazovanja kao izravan putokaz za nastavni rad u svim razredima razredne nastave prema otvorenom modelu nastave glazbe.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Jasna Šulentić Begić
(autor)