Pregled bibliografske jedinice broj: 797322
Istraživanje efikasnosti studentske službe na primjeru Sveučilišta Sjever, Sveučilišnog centra Varaždin
Istraživanje efikasnosti studentske službe na primjeru Sveučilišta Sjever, Sveučilišnog centra Varaždin // Časopis za ekonomiju i tržišne komunikacije, 10 (2015), 2; 315-336 doi:10.7251/emc.v10i2.2030 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 797322 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanje efikasnosti studentske službe na primjeru Sveučilišta Sjever, Sveučilišnog centra Varaždin
(The resarch on efficiency of the student service in the case of University North, University Center Varaždin)
Autori
Cvetko, Sandra ; Hunjet, Anica ; Kozina, Goran
Izvornik
Časopis za ekonomiju i tržišne komunikacije (2232-8823) 10
(2015), 2;
315-336
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
studentska služba ; studenti ; efikasnost ; reorganizacija
(student service ; students ; efficiency ; reorganization)
Sažetak
Organizacija je skupina ljudi koja svojim naporom omogućuje ostvarenje nekog zajedničkog cilja. Organiziranje je proces koji ima dvije specifične strane, strukturu poduzeća i koordiniranje ljudskim resursima i one su veoma bitne i gotovo nezaobilazne u poslovnoj ekonomiji i suvremenom poslovnom svijetu. U tom kontekstu definicije promatra se i Sveučilište Sjever kao organizacijska jedinica sa svim svojim karakteristikama, odnosno prednostima i problemima. Bilo koja organizacija (proizvodna ili uslužna) ne može se zamisliti i poslovati te opstati na tržištu ukoliko ne vodi računa o pravilnom, pravovremenom i kvalitetnom odabiru organizacijske strukture, ali i održavanju i unapređenju iste. Sukladno rečenom i u organizaciji Sveučilišta Sjever uočavaju se različiti problemi koji sputavaju njegovu učinkovitost. Studentska služba kao jedna od organizacijskih cjelina doprinosi njegovom radu i vrlo je bitno za ukupno zadovoljstvo najvažnijih subjekata, a to su studenti, nastavnici i sve ostale zainteresirane strane. Dugogodišnjim radom u studentskoj službi, te prethodnim spoznajama, uočilo se da efikasnost poslova koje obavljaju studentske službe nisu na očekivanoj i zahtjevanoj razini, odnosno da je moguće preustrojem i nekim poboljšanjima podići njihovu efikasnost na višu razinu.Efikasnost i učinkovitost studentske službe određena je zadovoljstvom studenata kao i svih zainteresiranih strana, odnosno nastavnika, djelatnika, završenih studenata, poslodavaca, vanjskih suradnika i dr. Rad predstavlja analizu i istraživanje boljeg ustroja u cilju poboljšanja organizacije i efikasnosti rada studentske službe Sveučilišta Sjever. Nakon uočavanja i definiranja problema za ovo istraživanje pristupilo se prikupljanju podataka i informacija, kako bi se došlo do spoznaje o trenutnom stanju, a koje je načelno definirano kroz postavljene hipoteze. Ovim istraživanjem, putem anketa, ispitalo se koliko su studenti zadovoljni/nezadovoljni uslugama koje im svakodnevno pruža studentska služba. Smatraju li studenti Sveučilišta Sjever da studentska služba kvalitetno pruža usluge i stoji im na raspolaganju? Nakon prikupljenih podataka pristupilo se njihovoj analizi, odnosno proučavanju stanja kako bi se došlo do prijedloga za poboljšanje rada. U tom dijelu rada korišteni su različiti alati i metode kako bi se uočila optimalna varijanta rješenja. Rezultati istraživanja poslužit će kao putokaz za povećanje zadovoljstva studenata s radom studentske službe i poboljšanje efikasnosti rada studentske službe.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica