Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 797289

Percepcija matematičkih zadataka kod učenika osnovnoškolske dobi


Dražić, Ivan; Dika, Alena; Vretovski, Irena
Percepcija matematičkih zadataka kod učenika osnovnoškolske dobi // Zadaci u nastavi matematike / Robert Gortan (ur.).
Pula: Matematičko društvo "Istra", 2015. str. 113-126 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 797289 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Percepcija matematičkih zadataka kod učenika osnovnoškolske dobi
(The perception of math problems in pupils of primary school age)

Autori
Dražić, Ivan ; Dika, Alena ; Vretovski, Irena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zadaci u nastavi matematike / Robert Gortan - Pula : Matematičko društvo "Istra", 2015, 113-126

ISBN
978-953-56797-0-7

Skup
9.stručno-metodički skup Pula 2015.

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 05.11.2015. - 07.11.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
grupiranje učenika; tipovi matematičkih zadataka; stav prema matematici i zadacima
(grouping of students; types of mathematical tasks; attitude towards mathematics and tasks)

Sažetak
Cilj ovog rada je prezentirati rezultate istraživanja kojem je bio cilj utvrditi kako učenici percipiraju različite tipove matematičkih zadataka u odnosu na važnost, primjenjivost i osobne interese. Dobivene informacije mogu imati veliki značaj kod pripreme nastavnog sata dajući učitelju preciznu informaciju kod kojih grupa učenika treba motivacijski jače djelovati prilikom zadavanja određenog tipa zadatka. Istraživanje je metodom anonimnog anketiranja sa Likertovom skalom provedeno na uzorku učenika šestog razreda. Anketa se sastojala od dva dijela. U prvom dijelu pokušava se utvrditi učenički stav prema matematici općenito. Temeljem odgovora iz tog dijela ankete te zaključne ocjene iz matematike, klasterskom analizom utvrđuju se različite grupe učenika u odnosu na njihovu ocjenu i osobni stav. U drugom dijelu istraživanja utvrđuje se stav učenika prema tipovima zadataka koje su do tada susreli u nastavi matematike, te se različitim statističkim metodama utvrđuje povezanost stava prema zadatku i dobivenih grupa iz prvog djela istraživanja. U zadnjem dijelu rada navodi se nekoliko konkretnih primjera moguće implementacije dobivenih rezultata u svakodnevnoj praksi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Tehnički fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivan Dražić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Dražić, Ivan; Dika, Alena; Vretovski, Irena
Percepcija matematičkih zadataka kod učenika osnovnoškolske dobi // Zadaci u nastavi matematike / Robert Gortan (ur.).
Pula: Matematičko društvo "Istra", 2015. str. 113-126 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Dražić, I., Dika, A. & Vretovski, I. (2015) Percepcija matematičkih zadataka kod učenika osnovnoškolske dobi. U: Robert Gortan (ur.)Zadaci u nastavi matematike.
@article{article, author = {Dra\v{z}i\'{c}, Ivan and Dika, Alena and Vretovski, Irena}, year = {2015}, pages = {113-126}, keywords = {grupiranje u\v{c}enika, tipovi matemati\v{c}kih zadataka, stav prema matematici i zadacima}, isbn = {978-953-56797-0-7}, title = {Percepcija matemati\v{c}kih zadataka kod u\v{c}enika osnovno\v{s}kolske dobi}, keyword = {grupiranje u\v{c}enika, tipovi matemati\v{c}kih zadataka, stav prema matematici i zadacima}, publisher = {Matemati\v{c}ko dru\v{s}tvo "Istra"}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }
@article{article, author = {Dra\v{z}i\'{c}, Ivan and Dika, Alena and Vretovski, Irena}, year = {2015}, pages = {113-126}, keywords = {grouping of students, types of mathematical tasks, attitude towards mathematics and tasks}, isbn = {978-953-56797-0-7}, title = {The perception of math problems in pupils of primary school age}, keyword = {grouping of students, types of mathematical tasks, attitude towards mathematics and tasks}, publisher = {Matemati\v{c}ko dru\v{s}tvo "Istra"}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font