Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 797079

Odrednice stava i namjere kupnje ekološkog mlijeka


Faletar, Ivica; Cerjak, Marija; Kovačić, Damir
Odrednice stava i namjere kupnje ekološkog mlijeka // Mljekarstvo, 66 (2016), 1; 59-65 doi:10.15567/mljekarstvo.2016.0106 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 797079 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odrednice stava i namjere kupnje ekološkog mlijeka
(Determinants of attitude and buying intention of organic milk)

Autori
Faletar, Ivica ; Cerjak, Marija ; Kovačić, Damir

Izvornik
Mljekarstvo (0026-704X) 66 (2016), 1; 59-65

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
ekološko mlijeko ; stav o kupnji ; namjera kupnje
(organic milk ; attitude toward buying ; buying intention)

Sažetak
Potrošnja ekološkog mlijeka brzo se povećava. Međutim, ponašanje potrošača ekološkog mlijeka još nije dovoljno istraženo. Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi varijable koje utječu na stav o ekološkom mlijeku i varijable koje utječu na namjeru kupnje ekološkog mlijeka. Na stav o kupnji ekološkog mlijeka značajan su utjecaj imali: uvjerenje o ekološkom mlijeku, prehrambeni životni stil ispitanika, razina povjerenja u domaću kao i u EU eko oznaku, objektivno znanje te spol ispitanika. Značajan i pozitivan utjecaj na namjeru kupnje ekološkog mlijeka zabilježen je s obzirom na uvjerenje o ekološkom mlijeku, subjektivno znanje, objektivno znanje, te stav o kupnji ekološkog mlijeka. Temeljem rezultata istraživanja moguće je dati preporuke za marketinšku praksu, posebice za komunikacijsku politiku. Komunikacija usmjerena na žensku populaciju trebala bi koristiti klasično oglašavanje na temelju funkcionalnih informacija, dok bi ona usmjerena prema muškoj populaciji trebala više koristiti emocionalno oglašavanje. Uz klasično oglašavanje, treba koristiti i edukacije potrošača s ciljem promoviranja prednosti ekološkog mlijeka u odnosu na konvencionalno.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija), Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Agronomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marija Cerjak (autor)

Avatar Url Damir Kovačić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Faletar, Ivica; Cerjak, Marija; Kovačić, Damir
Odrednice stava i namjere kupnje ekološkog mlijeka // Mljekarstvo, 66 (2016), 1; 59-65 doi:10.15567/mljekarstvo.2016.0106 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Faletar, I., Cerjak, M. & Kovačić, D. (2016) Odrednice stava i namjere kupnje ekološkog mlijeka. Mljekarstvo, 66 (1), 59-65 doi:10.15567/mljekarstvo.2016.0106.
@article{article, author = {Faletar, Ivica and Cerjak, Marija and Kova\v{c}i\'{c}, Damir}, year = {2016}, pages = {59-65}, DOI = {10.15567/mljekarstvo.2016.0106}, keywords = {ekolo\v{s}ko mlijeko, stav o kupnji, namjera kupnje}, journal = {Mljekarstvo}, doi = {10.15567/mljekarstvo.2016.0106}, volume = {66}, number = {1}, issn = {0026-704X}, title = {Odrednice stava i namjere kupnje ekolo\v{s}kog mlijeka}, keyword = {ekolo\v{s}ko mlijeko, stav o kupnji, namjera kupnje} }
@article{article, author = {Faletar, Ivica and Cerjak, Marija and Kova\v{c}i\'{c}, Damir}, year = {2016}, pages = {59-65}, DOI = {10.15567/mljekarstvo.2016.0106}, keywords = {organic milk, attitude toward buying, buying intention}, journal = {Mljekarstvo}, doi = {10.15567/mljekarstvo.2016.0106}, volume = {66}, number = {1}, issn = {0026-704X}, title = {Determinants of attitude and buying intention of organic milk}, keyword = {organic milk, attitude toward buying, buying intention} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Science Citation Index Expanded (SCI-EXP)
    • SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Agricultural and Environmental Biotechnology Abstracts
  • CAB Abstracts, Food Science & Technology Abstracts, Agris, Chemical Abstracts, EMBiology, EBSCO Publishing, SCI Expanded


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font