Pregled bibliografske jedinice broj: 797066
Povijesni razvoj glazbenog obrazovanja učitelja i odgajatelja predškolske djece
Povijesni razvoj glazbenog obrazovanja učitelja i odgajatelja predškolske djece // Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja - izazov za promjene. Znanstvena monografija / Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2015. str. 57-72
CROSBI ID: 797066 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povijesni razvoj glazbenog obrazovanja učitelja i odgajatelja predškolske djece
(The historical development of primary education teachers' and pre-school teachers' music education)
Autori
Dobrota, Snježana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja - izazov za promjene. Znanstvena monografija
Urednik/ci
Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir
Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu
Grad
Split
Godina
2015
Raspon stranica
57-72
ISBN
978-953-7395-73-5
Ključne riječi
glazbena nastava, glazbeno obrazovanje, učitelj, odgajitelji predškolske djece
(music teaching, music education, primary education teacher, pre-school education teacher)
Sažetak
U radu je prikazan povijesni razvoj glazbenog obrazovanja učitelja i odgojitelja predškolske djece od šezdesetih godina prošlog stoljeća do današnjih dana. Analizirani su nastavni planovi i programi te zastupljenost glazbenih kolegija u njima. Autorica zaključuje kako je zastupljenost glazbenih kolegija u nastavnim planovima za obrazovanje učitelja i odgojitelja predškolske djece uglavnom bila zadovoljavajuća, ali ukazuje na problematiku neadekvatnog formuliranja cilja i zadataka pojedinih kolegija. Izuzetak čine nastavni planovi i programi integriranog sveučilišnog studija Magistar primarnog obrazovanja i stručnog studijskog programa Odgojitelj predškolske djece koji se realiziraju na Odsjeku za učiteljski studij i Odsjeku za predškolski odgoj Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Splitu. Navedeni odsjeci nude budućim učiteljima i odgojiteljima predškolske djece izuzetno kvalitetno glazbeno obrazovanje i čine ih kompetentnima za ostvarivanje glazbene nastave u školi, odnosno glazbenih aktivnosti u predškolskim ustanovama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija