Pregled bibliografske jedinice broj: 796991
Primjena geoinformatike i daljinskih istraživanja u tržištu poljoprivrednih proizvoda Geomarketing
Primjena geoinformatike i daljinskih istraživanja u tržištu poljoprivrednih proizvoda Geomarketing, 2012., diplomski rad, Poljoprivredni fakultet Osijek, Osijek
CROSBI ID: 796991 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena geoinformatike i daljinskih istraživanja
u tržištu poljoprivrednih proizvoda Geomarketing
(The application of information and remote sensing
in the market of agricultural products)
Autori
Sandra Radoš
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Poljoprivredni fakultet Osijek
Mjesto
Osijek
Datum
01.02
Godina
2012
Stranica
77
Mentor
Prof. dr. sc. Mladen Jurišić
Neposredni voditelj
Prof. dr. sc. Mladen Jurišić
Ključne riječi
GIS ; daljinska istraživanja ; tržište poljoprivrednih proizvoda ; geomarketing
(geographic information system ; remote sensing ; agricultural market ; geomarketing)
Sažetak
Geoinformacijski sustav (GIS) je integralni sustav sklopovlja, računalnih alata, korisničke programske podrške, koji integrira skupljanje, organiziranje, modeliranje baze podataka s vizualizacijom i prostornom analizom koju donose karte. Za suočavanje s izazovima globalizacije, potrebno je razumijevanje mogućnosti i ograničenja geoprostornih tehnologija. Daljinska istraživanja i srodne tehnologije mogu pridonijeti našem razumijevanju gorućih problema današnjice (zagađenje, rast stanovništva, gubitak biološke raznolikosti, globalne klimatske promjene), kao i mogućnosti njihova rješenja. Tržište poljoprivrednih proizvoda je dinamičan sustav, stoga marketing mora biti orijentiran na kupca kako bi poljoprivredno gospodarstvo ostvarilo dobiti. Marketing poljoprivrednih proizvoda obuhvaća sve usluge angažirane u vertikali poljoprivrednih proizvoda od polja do potrošača. U marketingu, geomarketing je disciplina unutar marketinške analize koja koristi prostorne podatke u procesu planiranja i provedbe marketinških aktivnosti te je primjenjiv na bilo kojem aspektu marketinškog miksa - proizvod, cijena, distribucija ili promocija. Geomarketinga se primjenjuje pri izboru potencijalne lokacije, segmentaciji tržišta, optimizaciji prodajne mreže, optimiziranju ruta kretanja, socioekonomskim analizama ciljanih potrošača i dr.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek
Profili:
Mladen Jurišić
(mentor)