Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 796991

Primjena geoinformatike i daljinskih istraživanja u tržištu poljoprivrednih proizvoda Geomarketing


Sandra Radoš
Primjena geoinformatike i daljinskih istraživanja u tržištu poljoprivrednih proizvoda Geomarketing, 2012., diplomski rad, Poljoprivredni fakultet Osijek, Osijek


CROSBI ID: 796991 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena geoinformatike i daljinskih istraživanja u tržištu poljoprivrednih proizvoda Geomarketing
(The application of information and remote sensing in the market of agricultural products)

Autori
Sandra Radoš

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Poljoprivredni fakultet Osijek

Mjesto
Osijek

Datum
01.02

Godina
2012

Stranica
77

Mentor
Prof. dr. sc. Mladen Jurišić

Neposredni voditelj
Prof. dr. sc. Mladen Jurišić

Ključne riječi
GIS ; daljinska istraživanja ; tržište poljoprivrednih proizvoda ; geomarketing
(geographic information system ; remote sensing ; agricultural market ; geomarketing)

Sažetak
Geoinformacijski sustav (GIS) je integralni sustav sklopovlja, računalnih alata, korisničke programske podrške, koji integrira skupljanje, organiziranje, modeliranje baze podataka s vizualizacijom i prostornom analizom koju donose karte. Za suočavanje s izazovima globalizacije, potrebno je razumijevanje mogućnosti i ograničenja geoprostornih tehnologija. Daljinska istraživanja i srodne tehnologije mogu pridonijeti našem razumijevanju gorućih problema današnjice (zagađenje, rast stanovništva, gubitak biološke raznolikosti, globalne klimatske promjene), kao i mogućnosti njihova rješenja. Tržište poljoprivrednih proizvoda je dinamičan sustav, stoga marketing mora biti orijentiran na kupca kako bi poljoprivredno gospodarstvo ostvarilo dobiti. Marketing poljoprivrednih proizvoda obuhvaća sve usluge angažirane u vertikali poljoprivrednih proizvoda od polja do potrošača. U marketingu, geomarketing je disciplina unutar marketinške analize koja koristi prostorne podatke u procesu planiranja i provedbe marketinških aktivnosti te je primjenjiv na bilo kojem aspektu marketinškog miksa - proizvod, cijena, distribucija ili promocija. Geomarketinga se primjenjuje pri izboru potencijalne lokacije, segmentaciji tržišta, optimizaciji prodajne mreže, optimiziranju ruta kretanja, socioekonomskim analizama ciljanih potrošača i dr.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek

Profili:

Avatar Url Mladen Jurišić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Sandra Radoš
Primjena geoinformatike i daljinskih istraživanja u tržištu poljoprivrednih proizvoda Geomarketing, 2012., diplomski rad, Poljoprivredni fakultet Osijek, Osijek
Sandra Radoš (2012) 'Primjena geoinformatike i daljinskih istraživanja u tržištu poljoprivrednih proizvoda Geomarketing', diplomski rad, Poljoprivredni fakultet Osijek, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, year = {2012}, pages = {77}, keywords = {GIS, daljinska istra\v{z}ivanja, tr\v{z}i\v{s}te poljoprivrednih proizvoda, geomarketing}, title = {Primjena geoinformatike i daljinskih istra\v{z}ivanja u tr\v{z}i\v{s}tu poljoprivrednih proizvoda Geomarketing}, keyword = {GIS, daljinska istra\v{z}ivanja, tr\v{z}i\v{s}te poljoprivrednih proizvoda, geomarketing}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, year = {2012}, pages = {77}, keywords = {geographic information system, remote sensing, agricultural market, geomarketing}, title = {The application of information and remote sensing in the market of agricultural products}, keyword = {geographic information system, remote sensing, agricultural market, geomarketing}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font