Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 796970

Kriteriji za analizu i vrednovanje udžbenika stranoga jezika s aspekta razvojne primjerenosti tema


Košuta, Nataša
Kriteriji za analizu i vrednovanje udžbenika stranoga jezika s aspekta razvojne primjerenosti tema // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 43 (2014), 1; 3-18 (recenziran, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 796970 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kriteriji za analizu i vrednovanje udžbenika stranoga jezika s aspekta razvojne primjerenosti tema
(Criteria for the Analysis and Evaluation of Foreign Language Textbooks from the Aspect of the Developmental Appropriateness of Topics)

Autori
Košuta, Nataša

Izvornik
Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku (0351-0840) 43 (2014), 1; 3-18

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
kriteriji vrednovanja udžbenika ; tematika tekstova ; razvojno primjerena praksa ; njemački kao strani jezik ; tercijarno obrazovanje
(criteria for textbook evaluation ; text topics ; developmentally appropriate teaching ; German as a foreign language ; higher education)

Sažetak
Osnovna je intencija ovoga rada izrada prijedloga kriterija za analizu i evaluaciju tema u udžbeniku stranoga jezika s aspekta njihove razvojne primjerenosti. S obzirom na to da je tekst u nastavi stranoga jezika istodobno i izvor i cilj procesa učenja i poučavanja, kao temelj za analizu uzeta je tematika tekstova u udžbenicima, i to s naglaskom na njihovu razvojnu – emocionalnu i socijalnu primjenjivost u nastavi pod pretpostavkom da će razvojno primjerena tematika tekstova potaknuti na komunikaciju. Prijedlog kriterija izradit će se na temelju najvažnijih obilježja emocionalnoga i socijalnoga razvoja ciljne skupine studenata prve godine studija njemačkoga jezika i književnosti te postojećih kriterija analize i evaluacije za tekstove i vježbe/zadatke u udžbenicima, a zatim primijeniti na dvama odabranim udžbenicima za njemački kao strani jezik koji se rabe u tercijarnom obrazovanju u Hrvatskoj. Na temelju provedene analize zaključit će se o mogućim metodičkim implikacijama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Nataša Košuta (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Košuta, Nataša
Kriteriji za analizu i vrednovanje udžbenika stranoga jezika s aspekta razvojne primjerenosti tema // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 43 (2014), 1; 3-18 (recenziran, članak, znanstveni)
Košuta, N. (2014) Kriteriji za analizu i vrednovanje udžbenika stranoga jezika s aspekta razvojne primjerenosti tema. Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 43 (1), 3-18.
@article{article, author = {Ko\v{s}uta, Nata\v{s}a}, year = {2014}, pages = {3-18}, keywords = {kriteriji vrednovanja ud\v{z}benika, tematika tekstova, razvojno primjerena praksa, njema\v{c}ki kao strani jezik, tercijarno obrazovanje}, journal = {Strani jezici : \v{c}asopis za primijenjenu lingvistiku}, volume = {43}, number = {1}, issn = {0351-0840}, title = {Kriteriji za analizu i vrednovanje ud\v{z}benika stranoga jezika s aspekta razvojne primjerenosti tema}, keyword = {kriteriji vrednovanja ud\v{z}benika, tematika tekstova, razvojno primjerena praksa, njema\v{c}ki kao strani jezik, tercijarno obrazovanje} }
@article{article, author = {Ko\v{s}uta, Nata\v{s}a}, year = {2014}, pages = {3-18}, keywords = {criteria for textbook evaluation, text topics, developmentally appropriate teaching, German as a foreign language, higher education}, journal = {Strani jezici : \v{c}asopis za primijenjenu lingvistiku}, volume = {43}, number = {1}, issn = {0351-0840}, title = {Criteria for the Analysis and Evaluation of Foreign Language Textbooks from the Aspect of the Developmental Appropriateness of Topics}, keyword = {criteria for textbook evaluation, text topics, developmentally appropriate teaching, German as a foreign language, higher education} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • Language Teaching Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font