Pregled bibliografske jedinice broj: 796970
Kriteriji za analizu i vrednovanje udžbenika stranoga jezika s aspekta razvojne primjerenosti tema
Kriteriji za analizu i vrednovanje udžbenika stranoga jezika s aspekta razvojne primjerenosti tema // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 43 (2014), 1; 3-18 (recenziran, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 796970 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kriteriji za analizu i vrednovanje udžbenika
stranoga jezika s aspekta razvojne primjerenosti
tema
(Criteria for the Analysis and Evaluation of
Foreign Language Textbooks from the Aspect of the
Developmental Appropriateness of Topics)
Autori
Košuta, Nataša
Izvornik
Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku (0351-0840) 43
(2014), 1;
3-18
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
kriteriji vrednovanja udžbenika ; tematika tekstova ; razvojno primjerena praksa ; njemački kao strani jezik ; tercijarno obrazovanje
(criteria for textbook evaluation ; text topics ; developmentally appropriate teaching ; German as a foreign language ; higher education)
Sažetak
Osnovna je intencija ovoga rada izrada prijedloga kriterija za analizu i evaluaciju tema u udžbeniku stranoga jezika s aspekta njihove razvojne primjerenosti. S obzirom na to da je tekst u nastavi stranoga jezika istodobno i izvor i cilj procesa učenja i poučavanja, kao temelj za analizu uzeta je tematika tekstova u udžbenicima, i to s naglaskom na njihovu razvojnu – emocionalnu i socijalnu primjenjivost u nastavi pod pretpostavkom da će razvojno primjerena tematika tekstova potaknuti na komunikaciju. Prijedlog kriterija izradit će se na temelju najvažnijih obilježja emocionalnoga i socijalnoga razvoja ciljne skupine studenata prve godine studija njemačkoga jezika i književnosti te postojećih kriterija analize i evaluacije za tekstove i vježbe/zadatke u udžbenicima, a zatim primijeniti na dvama odabranim udžbenicima za njemački kao strani jezik koji se rabe u tercijarnom obrazovanju u Hrvatskoj. Na temelju provedene analize zaključit će se o mogućim metodičkim implikacijama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Filologija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
- Language Teaching Abstracts