Pregled bibliografske jedinice broj: 796861
Proces prilagodbe tradicionalnih medija modernim oblicima medija na primjeru lokalnih medija u Varaždinskoj županiji
Proces prilagodbe tradicionalnih medija modernim oblicima medija na primjeru lokalnih medija u Varaždinskoj županiji // 11th DUBROVNIK MEDIA DAYS, ARTIFICIAL INTELLIGENCE, ROBOTS AND MEDIA, 2015.
Dubrovnik, 2015. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 796861 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Proces prilagodbe tradicionalnih medija modernim oblicima medija na primjeru lokalnih medija u Varaždinskoj županiji
(The Process of Adaption of Traditional media to Modern Forms of Media in the Case of Local Media in Varazdin County)
Autori
Jeličić, Anita ; Blaži, Jelena ; Vidačić, Tomislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
11th DUBROVNIK MEDIA DAYS, ARTIFICIAL INTELLIGENCE, ROBOTS AND MEDIA, 2015.
/ - Dubrovnik, 2015
Skup
11th DUBROVNIK MEDIA DAYS, ARTIFICIAL INTELLIGENCE, ROBOTS AND MEDIA
Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 30.10.2015. - 31.10.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Varaždinska županija; Moderni mediji; Tradicionalni mediji; Internet; Facebook; Twitter
(Varazdin County; Modern media; traditional media; the Internet; Facebook; Twitter)
Sažetak
Mediji su u zadnja dva desetljeća prošli kroz radikalne promjene. Posljedica je to brojnih tehnoloških inovacija u tisku i telekomunikacijama. Konzument informacija danas traži informaciju trenutno i besplatno, te u obliku daleko bogatijem od onog što pružaju tradicionalni mediji. Tradicionalni mediji su nastali prije tehnoloških inovacija i interneta, a ograničeni su na jednosmjernu komunikaciju, dok su moderni mediji uveli mogućnost dvosmjerne komunikacije, pri čemu konzument pojedine informacije može postati komentator, promotor, pa čak i suautor pojedine teme koja se obrađuje. Moderni mediji imaju svojstvo interaktivnosti i umrežavanja većeg broja ljudi, te omogućuju razmjenu sadržaja u svim oblicima kao što su tekst, audio i video. Moderni medij nije ograničen na jednosmjernu komunikaciju, već omogućuje komunikaciju pojedinca prema više osoba bez obzira na vrijeme. Tradicionalni oblici medija morali su se prilagoditi zahtjevima tržišta, tisak je postao mnogo aktivniji kad su pojedina izdanja preseljena na web stranice i socijalne mreže koje su postali novi oblik distribucije informacija. Televizijske kuće su svoj sadržaj ponudile na web stranicama u obliku video isječaka kako bi korisnici slobodno mogli pregledati sadržaj neovisno od termina emitiranja emisija. Radio stanice svoj program emitiraju ne samo putem radio valova nego i živim prijenosom preko Web stranica. Ovaj rad bavi se navedenom transformacijom tradicionalnih lokalnih medija u Varaždinskoj županiji u moderne medije. Rad daje pregled tiskovina, televizijskih i radio postaja na području Varaždinske županije i dostupnost istih putem novih medija. Komparira pojedine podatke kao što su datumi kreiranja pojedinog medijskog kanala, broj posjetitelja, broj interakcija, itd.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Dubrovniku