Pregled bibliografske jedinice broj: 796159
Redefiniranje obrazovanja odgajatelja: analiza iskustava studiranja prve generacije sveučilišnog diplomskog studija na Učiteljskom fakultetu u Rijeci
Redefiniranje obrazovanja odgajatelja: analiza iskustava studiranja prve generacije sveučilišnog diplomskog studija na Učiteljskom fakultetu u Rijeci // Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja- izazov za promjene/Competencies of Modern Teachers and Educators-Challenge for Change / Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2015. str. 151-161
CROSBI ID: 796159 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Redefiniranje obrazovanja odgajatelja: analiza iskustava studiranja prve generacije sveučilišnog diplomskog studija na Učiteljskom fakultetu u Rijeci
(Redefining the education of preschool teacher: analysis of faculty experience of the first generation of university graduate study)
Autori
Vujičić, Lidija ; Tatalović Vorkapić, Sanja ; Boneta, Željko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja- izazov za promjene/Competencies of Modern Teachers and Educators-Challenge for Change
Urednik/ci
Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir
Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu
Grad
Split
Godina
2015
Raspon stranica
151-161
ISBN
978-953-7395-73-5
Ključne riječi
kvalitativna analiza, kompetencijski pristup, obrazovanje odgajatelja, studijski program
(qualitative analysis, competitive approach, education of preschool teacher, study programme)
Sažetak
U radu se analiziraju rezultati evaluacije novog studijskog programa od strane prve generacije studenata diplomskog sveučilišnog studija. Pokretanje diplomskog sveučilišnog studija ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja odgovor je na promijenjenu ulogu odgajatelja u suvremenom izvanobiteljskom institucionalnom kontekstu. Odgajateljska je profesija danas shvaćena kao složeno zanimanje koje implicira refleksivno mišljenje, kontinuirani profesionalni razvoj, autonomiju, odgovornost, kreativnost istraživanja i osobnu prosudbu. Primjenom kvalitativne metodologije analizirana su pozitivna i negativna iskustva studentica prve generacije diplomskog studija. U skladu s očekivanjima studentice su u evaluaciji navele veći broj pozitivnih i dragocjenih iskustava nego onih negativnih. Najvažnijim pozitivnim iskustvom odgajateljice smatraju uspostavu socijalnih mreža koje omogućuju razmjenu iskustava i podizanje kvalitete njihova rada.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Rijeci