Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 796159

Redefiniranje obrazovanja odgajatelja: analiza iskustava studiranja prve generacije sveučilišnog diplomskog studija na Učiteljskom fakultetu u Rijeci


Vujičić, Lidija; Tatalović Vorkapić, Sanja; Boneta, Željko
Redefiniranje obrazovanja odgajatelja: analiza iskustava studiranja prve generacije sveučilišnog diplomskog studija na Učiteljskom fakultetu u Rijeci // Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja- izazov za promjene/Competencies of Modern Teachers and Educators-Challenge for Change / Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2015. str. 151-161


CROSBI ID: 796159 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Redefiniranje obrazovanja odgajatelja: analiza iskustava studiranja prve generacije sveučilišnog diplomskog studija na Učiteljskom fakultetu u Rijeci
(Redefining the education of preschool teacher: analysis of faculty experience of the first generation of university graduate study)

Autori
Vujičić, Lidija ; Tatalović Vorkapić, Sanja ; Boneta, Željko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja- izazov za promjene/Competencies of Modern Teachers and Educators-Challenge for Change

Urednik/ci
Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir

Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu

Grad
Split

Godina
2015

Raspon stranica
151-161

ISBN
978-953-7395-73-5

Ključne riječi
kvalitativna analiza, kompetencijski pristup, obrazovanje odgajatelja, studijski program
(qualitative analysis, competitive approach, education of preschool teacher, study programme)

Sažetak
U radu se analiziraju rezultati evaluacije novog studijskog programa od strane prve generacije studenata diplomskog sveučilišnog studija. Pokretanje diplomskog sveučilišnog studija ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja odgovor je na promijenjenu ulogu odgajatelja u suvremenom izvanobiteljskom institucionalnom kontekstu. Odgajateljska je profesija danas shvaćena kao složeno zanimanje koje implicira refleksivno mišljenje, kontinuirani profesionalni razvoj, autonomiju, odgovornost, kreativnost istraživanja i osobnu prosudbu. Primjenom kvalitativne metodologije analizirana su pozitivna i negativna iskustva studentica prve generacije diplomskog studija. U skladu s očekivanjima studentice su u evaluaciji navele veći broj pozitivnih i dragocjenih iskustava nego onih negativnih. Najvažnijim pozitivnim iskustvom odgajateljice smatraju uspostavu socijalnih mreža koje omogućuju razmjenu iskustava i podizanje kvalitete njihova rada.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Rijeci


Citiraj ovu publikaciju:

Vujičić, Lidija; Tatalović Vorkapić, Sanja; Boneta, Željko
Redefiniranje obrazovanja odgajatelja: analiza iskustava studiranja prve generacije sveučilišnog diplomskog studija na Učiteljskom fakultetu u Rijeci // Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja- izazov za promjene/Competencies of Modern Teachers and Educators-Challenge for Change / Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2015. str. 151-161
Vujičić, L., Tatalović Vorkapić, S. & Boneta, Ž. (2015) Redefiniranje obrazovanja odgajatelja: analiza iskustava studiranja prve generacije sveučilišnog diplomskog studija na Učiteljskom fakultetu u Rijeci. U: Ivon, H. & Mendeš, B. (ur.) Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja- izazov za promjene/Competencies of Modern Teachers and Educators-Challenge for Change. Split, Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, str. 151-161.
@inbook{inbook, author = {Vuji\v{c}i\'{c}, Lidija and Tatalovi\'{c} Vorkapi\'{c}, Sanja and Boneta, \v{Z}eljko}, year = {2015}, pages = {151-161}, keywords = {kvalitativna analiza, kompetencijski pristup, obrazovanje odgajatelja, studijski program}, isbn = {978-953-7395-73-5}, title = {Redefiniranje obrazovanja odgajatelja: analiza iskustava studiranja prve generacije sveu\v{c}ili\v{s}nog diplomskog studija na U\v{c}iteljskom fakultetu u Rijeci}, keyword = {kvalitativna analiza, kompetencijski pristup, obrazovanje odgajatelja, studijski program}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split} }
@inbook{inbook, author = {Vuji\v{c}i\'{c}, Lidija and Tatalovi\'{c} Vorkapi\'{c}, Sanja and Boneta, \v{Z}eljko}, year = {2015}, pages = {151-161}, keywords = {qualitative analysis, competitive approach, education of preschool teacher, study programme}, isbn = {978-953-7395-73-5}, title = {Redefining the education of preschool teacher: analysis of faculty experience of the first generation of university graduate study}, keyword = {qualitative analysis, competitive approach, education of preschool teacher, study programme}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font