Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 796017

Metaforički jezik u filozofiji brendiranja


Hocenski-Dreiseidl, Mirna; Papa, Dubravka
Metaforički jezik u filozofiji brendiranja // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, 23 (2010), 2; 483-492 (recenziran, pregledni rad, stručni)


CROSBI ID: 796017 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Metaforički jezik u filozofiji brendiranja
(The Metaphorical Language of Brqanding Philosophy)

Autori
Hocenski-Dreiseidl, Mirna ; Papa, Dubravka

Izvornik
Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku (0353-359X) 23 (2010), 2; 483-492

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, stručni

Ključne riječi
bezvremenska emocija; univerzalna metafora; poslovna kultura; filozofija brendiranja; metaforički jezik; brand; trgovačka marka; trustmark; lovemark
(timeless emotion; universal metaphors; business culture; branding philosophy; metaphorical language; brand; trademark; trustmark; lovemark)

Sažetak
U radu autori analiziraju jezik filozofije brendiranja u popularnoj knjizi «Lovemarks – The Future Beyond Brands» autora Kevina Robertsa, CEO Worldwide of Ideas Company Saatchi & Saatchi, međunarodno priznatog gurua brendiranja. Njegov novi pristup brendiranju ukazuje na to kako korištenjem univerzalne, temeljne, bezvremenske emocije LJUBAVI izražene u univerzalnim i bezvremenskim metaforama, nova ideja lovemark utjelovljuje misteriju (dobre priče, prošlost, sadašnjost i budućnost, ostvarenje snova, mitove i ikone, nadahnuće), senzualnost (sluh, vid, njuh, opip, okus) i intimnost (odanost, suosjećanje, strast). Lovemark koji, prema Robertsu « …dopire do srca kao i do uma tvoreći emocionalnu vezu s potrošačem…» stvoren je i prihvaćen u poslovnoj kulturi širom svijeta. U tom smislu rad ističe značaj metaforičkog načina izražavanja u jeziku brendiranja kao i nezamjenjivu ulogu jezika kao glavnog čimbenika u filozofiji brendiranja. Analiza jezika usmjerena je na metafore ljubavi koje utječu na pomak i promjenu jezika brendiranja od materijalnog (brand) ka nematerijalnom (lovemark). Također se ističe da nove ideje kao poticaj obogaćivanja jezika stvaraju nove lekseme kao što su npr. trustmark i lovemark.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Dubravka Papa (autor)

Avatar Url Mirna Hocenski-Dreiseidl (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Hocenski-Dreiseidl, Mirna; Papa, Dubravka
Metaforički jezik u filozofiji brendiranja // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, 23 (2010), 2; 483-492 (recenziran, pregledni rad, stručni)
Hocenski-Dreiseidl, M. & Papa, D. (2010) Metaforički jezik u filozofiji brendiranja. Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, 23 (2), 483-492.
@article{article, author = {Hocenski-Dreiseidl, Mirna and Papa, Dubravka}, year = {2010}, pages = {483-492}, keywords = {bezvremenska emocija, univerzalna metafora, poslovna kultura, filozofija brendiranja, metafori\v{c}ki jezik, brand, trgova\v{c}ka marka, trustmark, lovemark}, journal = {Ekonomski vjesnik : \v{c}asopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku}, volume = {23}, number = {2}, issn = {0353-359X}, title = {Metafori\v{c}ki jezik u filozofiji brendiranja}, keyword = {bezvremenska emocija, univerzalna metafora, poslovna kultura, filozofija brendiranja, metafori\v{c}ki jezik, brand, trgova\v{c}ka marka, trustmark, lovemark} }
@article{article, author = {Hocenski-Dreiseidl, Mirna and Papa, Dubravka}, year = {2010}, pages = {483-492}, keywords = {timeless emotion, universal metaphors, business culture, branding philosophy, metaphorical language, brand, trademark, trustmark, lovemark}, journal = {Ekonomski vjesnik : \v{c}asopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku}, volume = {23}, number = {2}, issn = {0353-359X}, title = {The Metaphorical Language of Brqanding Philosophy}, keyword = {timeless emotion, universal metaphors, business culture, branding philosophy, metaphorical language, brand, trademark, trustmark, lovemark} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • EconLit





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font