Pregled bibliografske jedinice broj: 796017
Metaforički jezik u filozofiji brendiranja
Metaforički jezik u filozofiji brendiranja // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, 23 (2010), 2; 483-492 (recenziran, pregledni rad, stručni)
CROSBI ID: 796017 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metaforički jezik u filozofiji brendiranja
(The Metaphorical Language of Brqanding Philosophy)
Autori
Hocenski-Dreiseidl, Mirna ; Papa, Dubravka
Izvornik
Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku (0353-359X) 23
(2010), 2;
483-492
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, stručni
Ključne riječi
bezvremenska emocija; univerzalna metafora; poslovna kultura; filozofija brendiranja; metaforički jezik; brand; trgovačka marka; trustmark; lovemark
(timeless emotion; universal metaphors; business culture; branding philosophy; metaphorical language; brand; trademark; trustmark; lovemark)
Sažetak
U radu autori analiziraju jezik filozofije brendiranja u popularnoj knjizi «Lovemarks – The Future Beyond Brands» autora Kevina Robertsa, CEO Worldwide of Ideas Company Saatchi & Saatchi, međunarodno priznatog gurua brendiranja. Njegov novi pristup brendiranju ukazuje na to kako korištenjem univerzalne, temeljne, bezvremenske emocije LJUBAVI izražene u univerzalnim i bezvremenskim metaforama, nova ideja lovemark utjelovljuje misteriju (dobre priče, prošlost, sadašnjost i budućnost, ostvarenje snova, mitove i ikone, nadahnuće), senzualnost (sluh, vid, njuh, opip, okus) i intimnost (odanost, suosjećanje, strast). Lovemark koji, prema Robertsu « …dopire do srca kao i do uma tvoreći emocionalnu vezu s potrošačem…» stvoren je i prihvaćen u poslovnoj kulturi širom svijeta. U tom smislu rad ističe značaj metaforičkog načina izražavanja u jeziku brendiranja kao i nezamjenjivu ulogu jezika kao glavnog čimbenika u filozofiji brendiranja. Analiza jezika usmjerena je na metafore ljubavi koje utječu na pomak i promjenu jezika brendiranja od materijalnog (brand) ka nematerijalnom (lovemark). Također se ističe da nove ideje kao poticaj obogaćivanja jezika stvaraju nove lekseme kao što su npr. trustmark i lovemark.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- EconLit