Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 795984

Geometry for Learning Analytics


Divjak, Blaženka; Maretić, Marcel
Geometry for Learning Analytics // KoG : znanstveno-stručni časopis Hrvatskog društva za konstruktivnu geometriju i kompjutorsku grafiku, 19 (2015), 48-56 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 795984 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Geometry for Learning Analytics

Autori
Divjak, Blaženka ; Maretić, Marcel

Izvornik
KoG : znanstveno-stručni časopis Hrvatskog društva za konstruktivnu geometriju i kompjutorsku grafiku (1331-1611) 19 (2015); 48-56

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
taxicab geometry ; metrics ; learning analytics

Sažetak
Learning analytics is focused on the educational challenge of optimizing opportunities for meaningful learning. Assessment deeply influences learning, but at the same time data about assessment are rarely considered and utilized by learning analytics. Current approaches to analysis and reasoning about peerassessment lack rigor and appropriate measures of reliability assessment. Our paper addresses these issues with a geometrical model based on the taxicab geometry and the use of the scoring rubrics. We propose and justify measures for calculation of the final grade in peer-assessment and related inter-rater and intra-rater reliability measures. We present and discuss a geometrical model for two important peer-assessment scenarios.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Matematika



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Marcel Maretić (autor)

Avatar Url Blaženka Divjak (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Divjak, Blaženka; Maretić, Marcel
Geometry for Learning Analytics // KoG : znanstveno-stručni časopis Hrvatskog društva za konstruktivnu geometriju i kompjutorsku grafiku, 19 (2015), 48-56 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Divjak, B. & Maretić, M. (2015) Geometry for Learning Analytics. KoG : znanstveno-stručni časopis Hrvatskog društva za konstruktivnu geometriju i kompjutorsku grafiku, 19, 48-56.
@article{article, author = {Divjak, Bla\v{z}enka and Mareti\'{c}, Marcel}, year = {2015}, pages = {48-56}, keywords = {taxicab geometry, metrics, learning analytics}, journal = {KoG : znanstveno-stru\v{c}ni \v{c}asopis Hrvatskog dru\v{s}tva za konstruktivnu geometriju i kompjutorsku grafiku}, volume = {19}, issn = {1331-1611}, title = {Geometry for Learning Analytics}, keyword = {taxicab geometry, metrics, learning analytics} }
@article{article, author = {Divjak, Bla\v{z}enka and Mareti\'{c}, Marcel}, year = {2015}, pages = {48-56}, keywords = {taxicab geometry, metrics, learning analytics}, journal = {KoG : znanstveno-stru\v{c}ni \v{c}asopis Hrvatskog dru\v{s}tva za konstruktivnu geometriju i kompjutorsku grafiku}, volume = {19}, issn = {1331-1611}, title = {Geometry for Learning Analytics}, keyword = {taxicab geometry, metrics, learning analytics} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • MathSciNet
  • Zentrallblatt für Mathematik/Mathematical Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font