Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 795328

EMPIRIJSKO ISTRAŽIVANJE INTEGRATIVNOG ORGANIZACIJSKOG MODELA KREATIVNOSTI I INOVATIVNOSTI (IOMKI): MALA I SREDNJA PODUZEĆA U REPUBLICI HRVATSKOJ


Peša, Anita; Glavočević, Anja; Čovo, Petar
EMPIRIJSKO ISTRAŽIVANJE INTEGRATIVNOG ORGANIZACIJSKOG MODELA KREATIVNOSTI I INOVATIVNOSTI (IOMKI): MALA I SREDNJA PODUZEĆA U REPUBLICI HRVATSKOJ // Poslovna izvrsnost, 9 (2015), 2; 9-29 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 795328 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
EMPIRIJSKO ISTRAŽIVANJE INTEGRATIVNOG ORGANIZACIJSKOG MODELA KREATIVNOSTI I INOVATIVNOSTI (IOMKI): MALA I SREDNJA PODUZEĆA U REPUBLICI HRVATSKOJ
(EMPIRICAL RESEARCH OF INTEGRATIVE ORGANIZATIONAL MODEL OF CREATIVITY AND INNOVATION (IOMCI): SMEs IN REPUBLIC OF CROATIA)

Autori
Peša, Anita ; Glavočević, Anja ; Čovo, Petar

Izvornik
Poslovna izvrsnost (1846-3355) 9 (2015), 2; 9-29

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
organizacijski model kreativnosti i inovativnosti; kreativnost; inovativnost; mala i srednja poduzeća
(organizational model of creativity and innovation; creativity; innovation; SME)

Sažetak
U svrhu da se ispita utjecaj svih čimbenika kreativnosti i inovativnosti na konačan rezultat malog i srednjeg poduzeća u Republici Htvatskoj (RH) razvijen je Integrativni organizacijski model kreativnosti i inovativnosti (IOMKI). Pretpostavka modela je postojanje interne i eksterne podrške koje su prijeko potrebne za razvoj inovativnosti poduzeća. Dok eksterna podrška obuhvaća poticajno okruženje društvene zajednice poput postojanja nacionalne strategije koja potiče inovativnost, poticajnih programa Europske unije, kao i mogućnost iskoristivosti fondova Europske unije, interna podrška odnosi se na čimbenike koji ovise o samom poduzeću, a obuhvaća inovativnu organizacijsku kulturu i klimu, strategije za razvoj ljudskih potencijala, individualnu i timsku kreativnost, te rukovodstvo spremno na promjene koje sve te elemente povezuje u jednu smislenu cjelinu. U radu se ispituje primjenjivost samog modela, te se predstavljaju rezultati istraživanja na uzorku malih i srednjih poduzeća u RH. Inovativna mala i srednja poduzeća od izrazite su važnosti za gospodarski razvitak kao i za jačanje konkurentnosti u RH. Njihova inovativnost ovisi o stupnju kreativnosti unutar poduzeća, a sam stupanj kreativnosti nadalje ovisi o mnoštvu drugih čimbenika koji se u RH još nisu u potpunosti ostvarili.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Petar Čovo (autor)

Avatar Url Anita Peša (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Peša, Anita; Glavočević, Anja; Čovo, Petar
EMPIRIJSKO ISTRAŽIVANJE INTEGRATIVNOG ORGANIZACIJSKOG MODELA KREATIVNOSTI I INOVATIVNOSTI (IOMKI): MALA I SREDNJA PODUZEĆA U REPUBLICI HRVATSKOJ // Poslovna izvrsnost, 9 (2015), 2; 9-29 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Peša, A., Glavočević, A. & Čovo, P. (2015) EMPIRIJSKO ISTRAŽIVANJE INTEGRATIVNOG ORGANIZACIJSKOG MODELA KREATIVNOSTI I INOVATIVNOSTI (IOMKI): MALA I SREDNJA PODUZEĆA U REPUBLICI HRVATSKOJ. Poslovna izvrsnost, 9 (2), 9-29.
@article{article, author = {Pe\v{s}a, Anita and Glavo\v{c}evi\'{c}, Anja and \v{C}ovo, Petar}, year = {2015}, pages = {9-29}, keywords = {organizacijski model kreativnosti i inovativnosti, kreativnost, inovativnost, mala i srednja poduze\'{c}a}, journal = {Poslovna izvrsnost}, volume = {9}, number = {2}, issn = {1846-3355}, title = {EMPIRIJSKO ISTRA\v{Z}IVANJE INTEGRATIVNOG ORGANIZACIJSKOG MODELA KREATIVNOSTI I INOVATIVNOSTI (IOMKI): MALA I SREDNJA PODUZE\'{C}A U REPUBLICI HRVATSKOJ}, keyword = {organizacijski model kreativnosti i inovativnosti, kreativnost, inovativnost, mala i srednja poduze\'{c}a} }
@article{article, author = {Pe\v{s}a, Anita and Glavo\v{c}evi\'{c}, Anja and \v{C}ovo, Petar}, year = {2015}, pages = {9-29}, keywords = {organizational model of creativity and innovation, creativity, innovation, SME}, journal = {Poslovna izvrsnost}, volume = {9}, number = {2}, issn = {1846-3355}, title = {EMPIRICAL RESEARCH OF INTEGRATIVE ORGANIZATIONAL MODEL OF CREATIVITY AND INNOVATION (IOMCI): SMEs IN REPUBLIC OF CROATIA}, keyword = {organizational model of creativity and innovation, creativity, innovation, SME} }

Časopis indeksira:


  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Econlit
  • Ebsco
  • Proquest
  • CAB Abstract





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font