Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 795102

Operativne performanse putničkog turbo-elisnog zrakoplova


Mičuga, Hrvoje
Operativne performanse putničkog turbo-elisnog zrakoplova, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet strojarstva i brodogradnje, Zagreb


CROSBI ID: 795102 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Operativne performanse putničkog turbo-elisnog zrakoplova
(Perational performance of transport turboprop airplane)

Autori
Mičuga, Hrvoje

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Fakultet strojarstva i brodogradnje

Mjesto
Zagreb

Datum
23.09

Godina
2014

Stranica
48

Mentor
Vrdoljak, Milan

Ključne riječi
specifični dolet; najveća brzina penjanja; brzina rotacije; ekonomski dolet; maksimalni dolet; najveća brzina spuštanja; Dash-8
(specific air range; best rate of climb; rotation speed; economical(long range) range; maximum SAR; high speed climb; Dash-8)

Sažetak
Svrha ovog rada je izracun performansi zrakoplova nalik na Dash-8 Q400 i usporedba is- tih sa podacima koje na temelju testiranja i vlastitih modela zrakoplova izdaje proizvodac zrakoplova u svom prirucniku o eksploataciji zrakoplova. Podaci o motoru, aerodina- mici i geometriji su poznati. Prikazani su rezultati analize za penjanje u rezimu najvece brzine penjanja i usporedeni su sa dostupnim podacima iz spomenutog prirucnika. U obzir je uzet i utjecaj temperature.Pokazano je da postojeci model aerodinamike i po- gona dovoljno precizno opisuje penjanje u rezimu BRC. Izvsen je izracun specicnog doleta za razlicite mase i brzine leta zrakoplova.Prikazani su rezultati za dva slucaja, maksimalni dolet i ekonomski dolet koji se ostvaruje na 99% vrijednosti maksimalnog doleta uz povecanje brzine leta. Spustanje je podijeljeno u dva dijela, spustanje do vi- sine od 914.4 m i prilaz za slijetanje.Modelirano je za rezim najvece brzine spustanja za koji su podaci dostupni u prirucniku o eksploataciji zrakoplova. Proracunata je brzina rotacije u slijetanju i usporedena sa dostupnim podacima.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Zrakoplovstvo, raketna i svemirska tehnika



POVEZANOST RADA


Projekti:
120-1201829-1664 - Numeričke simulacijske procedure dinamike slijetanja elastičnog zrakoplova (Terze, Zdravko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet strojarstva i brodogradnje, Zagreb

Profili:

Avatar Url Milan Vrdoljak (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Mičuga, Hrvoje
Operativne performanse putničkog turbo-elisnog zrakoplova, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet strojarstva i brodogradnje, Zagreb
Mičuga, H. (2014) 'Operativne performanse putničkog turbo-elisnog zrakoplova', diplomski rad, preddiplomski, Fakultet strojarstva i brodogradnje, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mi\v{c}uga, Hrvoje}, year = {2014}, pages = {48}, keywords = {specifi\v{c}ni dolet, najve\'{c}a brzina penjanja, brzina rotacije, ekonomski dolet, maksimalni dolet, najve\'{c}a brzina spu\v{s}tanja, Dash-8}, title = {Operativne performanse putni\v{c}kog turbo-elisnog zrakoplova}, keyword = {specifi\v{c}ni dolet, najve\'{c}a brzina penjanja, brzina rotacije, ekonomski dolet, maksimalni dolet, najve\'{c}a brzina spu\v{s}tanja, Dash-8}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mi\v{c}uga, Hrvoje}, year = {2014}, pages = {48}, keywords = {specific air range, best rate of climb, rotation speed, economical(long range) range, maximum SAR, high speed climb, Dash-8}, title = {perational performance of transport turboprop airplane}, keyword = {specific air range, best rate of climb, rotation speed, economical(long range) range, maximum SAR, high speed climb, Dash-8}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font