Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 794867

Uloga i utjecaj društvenih mreža u ostvarivanju ciljeva marketinške kampanje


Zavišić, Senka; Curić, Martin
Uloga i utjecaj društvenih mreža u ostvarivanju ciljeva marketinške kampanje // Hrvatske perspektive u Europskoj uniji / Tanja Grmuša (ur.).
Zagreb: Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb, 2014. str. 127-136 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 794867 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga i utjecaj društvenih mreža u ostvarivanju ciljeva marketinške kampanje
(The role and influence of social networks in achieving marketing campaign goals)

Autori
Zavišić, Senka ; Curić, Martin

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Hrvatske perspektive u Europskoj uniji / Tanja Grmuša - Zagreb : Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb, 2014, 127-136

ISBN
978-953-57657-3-8

Skup
Prva međunarodna znanstveno-stručna konferencija "Fedor Rocco" iz područja komunikacija i marketinga

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06.12.2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
marketing; društvene mreže; marketinška komunikacija; oglašavanje
(social networks; marketin communication; advertising)

Sažetak
Sukladno razvoju novih tehnologija i interneta, pred marketing i promociju se postavljaju novi zahtjevi. Iako će se tehnike i alati tradicionalnog marketinga i promocije još dugo koristiti, one su nepotpune ako ih se ne nadograđuje novim sredstvima, koje između ostalog, uključuju i društvene mreže. Marketinška komunikacija na društvenim mrežama je oblik internetskog marketinga kojim se kroz primjenu multidisciplinarne marketinške kampanje pristupa korisnicima društvenih mreža i prenosi željena poruka koja najčešće poziva na akciju, a rjeđe samo informira. Društvene mreže kao marketinški alat precizno pogađaju odabrane tržišne niše. Jedine su koje s preciznošću mogu pokazati uspješnost promidžbene poruke. Jednostavne su za korištenje, lako dostupne i uvelike rasprostranjene. Prednosti planskog oglašavanja na društvenim mrežama su velike. Oglašavanje unutar društvenih mreža nudi više mogućnosti, kao i brz uvid u rezultate određene kampanje, pri čemu su neki aspekti takvog oglašavanja potpuno besplatni. Takav medij potpomognut online tehnologijama nudi direktan uvid u mnoge statističke podatke, dok za određivanje ciljane populacije i praćenje rezultata uspješnosti kampanje praktično ne postoji alternativni medij koji može jednakom brzinom i preciznošću omogućiti povratnu spregu. Upravo zbog toga društvene mreže postaju platforme za uspješne i produktivne poslovne procese. Cilj je ovoga rada pružiti uvid i sažeti saznanja o mogućnostima marketinga na društvenim mrežama, posebice na platformi Facebook, kao najvećoj društvenoj mreži na svijetu te prikazati prednosti planskog oglašavanja na društvenim mrežama, pravila marketinške komunikacije na istima, navodeći primjerenajuspješnijih marketinških kampanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoka poslovna škola s pravom javnosti


Citiraj ovu publikaciju:

Zavišić, Senka; Curić, Martin
Uloga i utjecaj društvenih mreža u ostvarivanju ciljeva marketinške kampanje // Hrvatske perspektive u Europskoj uniji / Tanja Grmuša (ur.).
Zagreb: Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb, 2014. str. 127-136 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Zavišić, S. & Curić, M. (2014) Uloga i utjecaj društvenih mreža u ostvarivanju ciljeva marketinške kampanje. U: Tanja Grmuša (ur.)Hrvatske perspektive u Europskoj uniji.
@article{article, author = {Zavi\v{s}i\'{c}, Senka and Curi\'{c}, Martin}, year = {2014}, pages = {127-136}, keywords = {marketing, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, marketin\v{s}ka komunikacija, ogla\v{s}avanje}, isbn = {978-953-57657-3-8}, title = {Uloga i utjecaj dru\v{s}tvenih mre\v{z}a u ostvarivanju ciljeva marketin\v{s}ke kampanje}, keyword = {marketing, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, marketin\v{s}ka komunikacija, ogla\v{s}avanje}, publisher = {Visoka poslovna \v{s}kola s pravom javnosti Zagreb}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Zavi\v{s}i\'{c}, Senka and Curi\'{c}, Martin}, year = {2014}, pages = {127-136}, keywords = {social networks, marketin communication, advertising}, isbn = {978-953-57657-3-8}, title = {The role and influence of social networks in achieving marketing campaign goals}, keyword = {social networks, marketin communication, advertising}, publisher = {Visoka poslovna \v{s}kola s pravom javnosti Zagreb}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font